carl Posted zaterdag om 09:35 Report Share Posted zaterdag om 09:35 11 hours ago, Kraus vonBentinck said: Ik ga me er niet mee bemoeien maar wil toch een aardig voorbeeld geven van het belang van correct taalgebruik. In het bijzonder natuurlijk wanneer het gaat om juridische tekst. Maar ik schrijf hier geen juridische teksten Kraus. Net een juridische tekst geschreven. Krijg je geen speld tussen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted zaterdag om 09:36 Report Share Posted zaterdag om 09:36 19 minutes ago, Duclaasie said: Ik doe weinig anders dan wandelen, bijna 70km per week op het moment. Als je dan toch verder weinig kan is dit weer echt goud waard. Ik vond het zelfs warm met een dun jasje en korte broek. Was heerlijk rustig onderweg Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted zaterdag om 09:38 Report Share Posted zaterdag om 09:38 9 hours ago, Vinyl_Fuchs said: Ik ben het met Onno eens. En Charles is echt een aimabele vent met intelligentie, maar wel een chaoot in schrijven en doen. ADHD? Niet alle letters maar wel een paar Roy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted zaterdag om 09:53 Report Share Posted zaterdag om 09:53 2 hours ago, Edje2 said: Worden die kabels er bij de douane niet uit gehaald Pjotr? Maw, krijg je daar geen problemen mee in de vorm van naheffingen? Nee, nooit gezeur mee... De waarde is niet in te schatten ook... En als het wel zo zou zijn dan betaal ik gewoon de BTW wel..m Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted zaterdag om 10:03 Report Share Posted zaterdag om 10:03 (edited) 26 minutes ago, carl said: Niet alle letters maar wel een paar Roy. Ach als de strekking maar duidelijk is. Zelf ben ik ook niet erg van het schrijven en weet dat er zo af en toe ook wel eens iets taal technisch niet klopt. Maar we zijn hier op een audio form en niet op een taal puristen verzamelplaats. alleen is het soms wel handig om even de dingen na te lezen voor dat je op verzenden drukt. Bij mezelf zie ik dan vaak na het verzenden pas de fout en pas dat dan daar na even aan. is niets mis mee. edit, zo ook nu weer dus. Edited zaterdag om 10:04 by kappa7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted zaterdag om 10:18 Report Share Posted zaterdag om 10:18 On 10-4-2025 at 20:11, carl said: Anekdote: mijn zoon heeft indertijd aan Jo gevraagd of hij geen zakgeld van hem kon krijgen. Hij vond het niet eerlijk dat zijn vriend (de zoon van Jo dus) het wel kreeg. Mijn zoon kwam er ook wel heel erg veel. Zeg je hiermee dat je gierig bent...Carl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted zaterdag om 11:03 Report Share Posted zaterdag om 11:03 37 minutes ago, Ruud said: Zeg je hiermee dat je gierig bent...Carl? Nee hoor Ruud. Maar ik heb mijn kinderen zeker niet overdadig opgevoed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted zaterdag om 11:10 Report Share Posted zaterdag om 11:10 1 hour ago, kappa7 said: Bij mezelf zie ik dan vaak na het verzenden pas de fout en pas dat dan daar na even aan. is niets mis mee. Ik heb heel vaak teksten van anderen gecorrigeerd op mijn werk George. Haalde er alle fouten uit. Mijn eigen teksten corrigeren vind ik echter veel moeilijker. Raar he ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 12:25 Report Share Posted zaterdag om 12:25 Ik zie het zo: Dat Carl af en toe een beetje chaotisch weten we wel al een tijdje. Iedereen heeft wel wat, niemand is perfect. Maar omdat hem dan zowat elke week in zijn haar te moeten wrijven...Zelfs 3 keer op 1 dag. Zeg het gewoon 1x en klaar. IK zou Carl niet willen missen hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje2 Posted zaterdag om 13:25 Report Share Posted zaterdag om 13:25 4 hours ago, thingman said: Bijna volle maan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted zaterdag om 13:34 Author Report Share Posted zaterdag om 13:34 4 hours ago, Tubejack said: Gewoon lekker naar buiten. Maakt niet uit wat. Wandelen, fietsen, hardlopen etc. Alles wordt helder in mijn hoofd. Wat een heerlijk weer Vanmorgen heerlijk hardgelopen, ik zit gelukkig weer op 3 keer in de week. Wél mijn vaste rondje van "maar" 6 km, wat trouwens steeds sneller gaat door de toename van frequentie van 1 naar 3 keer. Vanmorgen was het nog ietwat koeler dan nu, maar gewoon heerlijk. Blij dat ik nog blessurevrij blijf. Het topic ontspoort hier trouwens giga, dus ik ben ook blij met één topic voor Carl. Dus, om maar even on-topic te gaan, zit ik nu "gewoon" binnen plaatjes te luisteren. Er zijn (voor mij) grote veranderingen in de set doorgevoerd, maar dat zet ik binnenkort wel in mijn eigen set-topic.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walt Posted zaterdag om 13:43 Report Share Posted zaterdag om 13:43 Ha Rene, ik ben zeer benieuwd wat je hebt aangepast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted zaterdag om 13:43 Report Share Posted zaterdag om 13:43 2 minutes ago, René N. said: Vanmorgen heerlijk hardgelopen, ik zit gelukkig weer op 3 keer in de week. Wél mijn vaste rondje van "maar" 6 km, wat trouwens steeds sneller gaat door de toename van frequentie van 1 naar 3 keer. Vanmorgen was het nog ietwat koeler dan nu, maar gewoon heerlijk. Blij dat ik nog blessurevrij blijf. 3x 6km is toch prachtig. Klasse René Ik heb wat problemen, met buizen voorversterker en speel nu met vintage. Dat bevalt eigenlijk goed. Power én details. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob55 Posted zaterdag om 14:38 Report Share Posted zaterdag om 14:38 Ik heb onderstaande tekst goed gelezen. Volgens mij ok zo? De symbiose tussen Accuphase en Sonus Faber biedt een auditieve ervaring die bijna transcendent is. Accuphase, met zijn Japanse precisie-engineering, staat bekend om het leveren van een geluidssignaal dat bijna klinisch schoon en trouw is aan de originele opnames. Dit wordt bereikt dankzij de hoogwaardige interne componenten, innovatieve schakelingen en uitzonderlijke aandacht voor signaalintegriteit. Elk detail, van de fijnste dynamische nuance tot de meest subtiele textuur, wordt met precisie weergegeven. Sonus Faber voegt vervolgens een vleugje emotie en warmte toe aan dit nauwkeurige fundament. Het Italiaanse merk combineert prachtig ambachtelijk vakmanschap met akoestisch meesterwerk, waardoor de luidsprekers niet alleen instrumenten van geluid, maar ook kunstwerken zijn. De Sonus Faber luidsprekers zijn ontworpen met een diepte van timbre en tonaliteit die de ruimte vult en een gevoel van aanwezigheid en levendigheid creëert. Ze vertalen de technische perfectie van Accuphase naar een meer organische en meeslepende luisterervaring. De combinatie van deze twee merken biedt een geluidsbeeld dat zowel analytisch als meeslepend is. De helderheid en ruimtelijkheid van de hoge frequenties, gecombineerd met de rijke en expressieve middentonen, bieden een reproductie die bijna holografisch is. En natuurlijk zorgen de strakke, gecontroleerde lage tonen voor een stevige fundering die de dynamiek en energie van elke muziekstijl volledig weergeeft. Dit alles zorgt ervoor dat de luisteraar wordt ondergedompeld in een auditieve wereld, waar elk detail en iedere emotie tot leven komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted zaterdag om 15:21 Report Share Posted zaterdag om 15:21 AI is your best friend. groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob55 Posted zaterdag om 15:38 Report Share Posted zaterdag om 15:38 Exact! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted zaterdag om 17:48 Report Share Posted zaterdag om 17:48 Wat heeft dit geleuter met het bezoek aan Cock te maken..? Kan een moderator er niet een flinke bezem doorheen halen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraus vonBentinck Posted zaterdag om 19:35 Report Share Posted zaterdag om 19:35 4 hours ago, Rob55 said: Ik heb onderstaande tekst goed gelezen. Volgens mij ok zo? De symbiose tussen ......bijna klinisch schoon en trouw is aan de originele opnames. Dit wordt ...... tot leven komt. - "is" behoort achter schoon en niet achter trouw - Zelfs als advertentietekst is dit een totaal ongeloofwaardige opsomming van gemeenplaatsen. Dus ook geheel inhoudsloos. Daar trapt niemand in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted zaterdag om 20:32 Report Share Posted zaterdag om 20:32 Schrijf nog eens een mooi verhaal Kraus zoals alleen jij dat kan en compleet foutloos volgens mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob55 Posted zaterdag om 23:18 Report Share Posted zaterdag om 23:18 5 hours ago, WanFie said: Wat heeft dit geleuter met het bezoek aan Cock te maken..? Kan een moderator er niet een flinke bezem doorheen halen? Eens. Begin maar eens 10 pagina’s terug… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob55 Posted zaterdag om 23:19 Report Share Posted zaterdag om 23:19 3 hours ago, Kraus vonBentinck said: - "is" behoort achter schoon en niet achter trouw - Zelfs als advertentietekst is dit een totaal ongeloofwaardige opsomming van gemeenplaatsen. Dus ook geheel inhoudsloos. Daar trapt niemand in Zo zie je maar dat AI niet heilig is…. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarKath Posted 2 hours ago Report Share Posted 2 hours ago On 8-4-2025 at 10:42, MarKath said: Gaat dit allemaal nog steeds over het bezoek bij Cock op 15-12-2024?? Die vraag had ik ok reeds gesteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts