Jongensdroom Posted maandag om 21:47 Report Share Posted maandag om 21:47 On 18-12-2024 at 13:12, Ruud said: Ik twijfel er niet dat jij zeer onaardig in jouw postings bent ten opzichte van Cock. Ook de opmerking naar Kraus toe was in mijn ogen een ban waard. Ik vrees echter dat het niet gaat verbeteren in de toekomst en dat is jammer, door figuren zoals jij krijgen steeds minder mensen nog zin op dit forum posten. Je slaat de spijker op zijn kop. Dat is ook de reden, waarom ik nog maar nauwelijks meelees , laat staan iets post. Op elk forum zijn er wel een paar figuren, die het voor de rest verpesten. Ik leen mij niet meer voor hun rare spelletjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted maandag om 21:54 Report Share Posted maandag om 21:54 On 26-1-2025 at 21:46, audio cor said: Ik was van de week bij Cock (ik kom hier regelmatig) en ik post niet gauw hier wat op het forum, maar dit wilde ik jullie niet onthouden. Zoals de meeste van jullie wel weten zit Cock nooit stil wat aangaat zijn passie audio. Nu is hij bezig met een luidsprekersysteem waar je u tegen zegt. Met behulp van Ruud heeft hij in zijn kamer 2 muren opgebouwd waarin 2 hoornluidsprekers komen met aan weerszijde van de muren links en rechts komt er dan een houten plaat met daarin elk 32 basunits met uitgesneden rolrand en spiders. Nu waren alleen de hoorns in de muren geplaatst en aangesloten met gewoon gamma draad. Maar oh wat klont dit mooi dit was ongelooflijk zo live zo realistisch ik had hier gewoon geen woorden voor en zeker niet meer in termen als meer rust, meer hoog, bas enz. Overal in de kamer klonk het bizar. Of je nou dichter bij kwam of niet het bleef allemaal op het zelfde niveau klinken zelfs toen ik mijn oor in de hoorn stopte , het is niet te beschrijven dit moet je ondervinden. Ik weet het klinkt ongelooflijk maar dat is het ook, en dan doen nog niet eens de basunits mee. Dat ga ik zeker ook doen Cor. Met Cock kan ik ook op een goede manier over muziekweergave praten. Dat is alleen al een openbaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted dinsdag om 06:02 Report Share Posted dinsdag om 06:02 8 hours ago, Jongensdroom said: Je slaat de spijker op zijn kop. Dat is ook de reden, waarom ik nog maar nauwelijks meelees , laat staan iets post. Op elk forum zijn er wel een paar figuren, die het voor de rest verpesten. Ik leen mij niet meer voor hun rare spelletjes. En hoe heet dit spelletje dan? Iets met oude koeien soms? Of een vuurtje oprakelen wat al lang en breed uit was? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjotr27 Posted dinsdag om 06:30 Report Share Posted dinsdag om 06:30 10 hours ago, audio cor said: Wanneer kom je terug, dan is het speakersysteem misschien wel af Ergens rond de 22e Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted dinsdag om 14:01 Report Share Posted dinsdag om 14:01 7 hours ago, thingman said: En hoe heet dit spelletje dan? Iets met oude koeien soms? Of een vuurtje oprakelen wat al lang en breed uit was? Kijk dit soort hatelijke reacties en rare spelletjes bedoel ik nou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted dinsdag om 15:38 Report Share Posted dinsdag om 15:38 1 hour ago, Jongensdroom said: Kijk dit soort hatelijke reacties en rare spelletjes bedoel ik nou. Dat dacht ik al. Maar je vind het daarentegen wel chic om een oud bericht over anderen, waar je zelf niks mee te maken had, omhoog te halen om nog even lekker te voeden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepe! Posted gisteren om 02:07 Report Share Posted gisteren om 02:07 On 26-1-2025 at 21:46, audio cor said:Met behulp van Ruud heeft hij in zijn kamer 2 muren opgebouwd waarin 2 hoornluidsprekers komen met aan weerszijde van de muren links en rechts komt er dan een houten plaat met daarin elk 32 basunits met uitgesneden rolrand en spiders. Nu waren alleen de hoorns in de muren geplaatst en aangesloten met gewoon gamma draad. Maar oh wat klont dit mooi dit was ongelooflijk zo live zo realistisch ik had hier gewoon geen woorden voor en zeker niet meer in termen als meer rust, meer hoog, bas enz. Overal in de kamer klonk het bizar. Of je nou dichter bij kwam of niet het bleef allemaal op het zelfde niveau klinken zelfs toen ik mijn oor in de hoorn stopte , het is niet te beschrijven dit moet je ondervinden. Ik weet het klinkt ongelooflijk maar dat is het ook, en dan doen nog niet eens de basunits mee. Wat fantastisch dat je zoiets verzint, uitvoert en met een kennelijk heel mooi (voorlopig) resultaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 19 hours ago Report Share Posted 19 hours ago 7 hours ago, jepe! said: Wat fantastisch dat je zoiets verzint, uitvoert en met een kennelijk heel mooi (voorlopig) resultaat. Inderdaad, ik wil het ook wel eens horen. De Kefjes klonken al ongelooflijk. Nooit eerder hoorde ik iets zo levensecht klinken. Voor mijn gevoel kon ik de muzikanten aanraken. En dan hebben anderen mij gegarandeerd, dat de nieuwe set nog veel verder gaat. Ik wil dat eerst horen, voordat ik het geloof. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 3 hours ago Report Share Posted 3 hours ago Cock houd me op de hoogte. Ik ga weldra mijn 3e bezoek inplannen. Misschien heeft Roots interesse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts