GeertM1969 Posted dinsdag om 18:09 Report Share Posted dinsdag om 18:09 Heb deze aangekocht van iemand dit die deze nooit gebruikte. Was gemonteerd maar bv gewicht aan arm stond er verkeerd op. Wat mij nu op valt is dat motor of riem geluid maakt (een wrijvend geluid). Toen ik wat op internet zocht blijkt dat sommige motor zouden vast staan door middel van rubbers die zouden zijn opgespannen. Toen ik de onze in mekaar zetten zag ik deze 3 rubbers zitten tussen vijzen en deels samen gedrukt. Is dit zoals het moet of moeten deze vijsjes worden losser gezet zodat motor mogelijks beter de trillingen kan opvangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted dinsdag om 18:18 Report Share Posted dinsdag om 18:18 Ha Geert, bedoel je deze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeertM1969 Posted dinsdag om 18:19 Author Report Share Posted dinsdag om 18:19 idd deze bedoel ik. Ja ben nog niet zo goed op de hoogte hoe een foto te posten Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeertM1969 Posted dinsdag om 18:21 Author Report Share Posted dinsdag om 18:21 Echter is de mijne satijn zwart. Zal je niet vinden maar heb die volledig herlakt omdat het kleur van hout niet bij ons interieur past Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted dinsdag om 18:29 Report Share Posted dinsdag om 18:29 Als je een foto op het www ziet erop gaan staan/rechts klikken /koppeling afbeelding kopiëren. Dan naar antwoord scherm en rechtsklikken/plakken...zo doe je dat op PC. Ik zou eens beginnen met drupje olie op lagertje en plateaulager. pas op dat er geen olie op de snaar komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeertM1969 Posted dinsdag om 18:31 Author Report Share Posted dinsdag om 18:31 1 minute ago, Roots said: Als je een foto op het www ziet erop gaan staan/rechts klikken /koppeling afbeelding kopiëren. Dan naar antwoord scherm en rechtsklikken/plakken...zo doe je dat op PC. Ik zou eens beginnen met drupje olie op lagertje en plateaulager. pas op dat er geen olie op de snaar komt. Dit heb ik pas gedaan. Misschien is het opgelost na een paar plaatjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts