Ove Rickland Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 8 hours ago, kappa7 said: Verder wel raar dat je je versleten platen bij en ander in de maag wil splitsen tegen de hoofdprijs. Lijkt me eerder dat deze naar de kringloop kunnen. Ook dat laatste vind ik raar: in de kliko zou ik zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 10 hours ago, kappa7 said: Verder wel raar dat je je versleten platen bij en ander in de maag wil splitsen tegen de hoofdprijs. Lijkt me eerder dat deze naar de kringloop kunnen. Wanneer de plaat niks mankeert, maar wanneer de opname "historisch" is, of de muziek je niet bevalt, kan iemand anders er nog steeds heel blij mee zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 27 december 2024 Author Report Share Posted 27 december 2024 Altijd interessant om te lezen dat er forumleden zijn, die er bevrediging uit halen om gedragingen van anderen te bekritiseren. Dat zijn vast zelf perfecte mensen. Bovendien gebeurt dit vaak zonder van de hoed en de rand te weten. Toch wens ik ook hen een prettige jaarwisseling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buizerd Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 (edited) 22 hours ago, carl said: Mijn ervaringen met ultrasoon waren zeker niet om naar huis te schrijven. Jouw topic over ultrasoon reinigen was bijzonder interessant Carl, maar het zijn wel specifieke ervaringen op basis van 1 machine. Overall zegt dat niet alles over andere machines natuurlijk. Ik heb met mijn Chinese ultrasoon bak erg goede ervaringen, platen zijn schoner dan nieuw en net zo stil als een cd, mits ze door mij en/of vorige eigenaren met zorg behandeld zijn, maar het verschil voor en na wassen is indrukwekkend, en voor veel minder geld dan de okkitokkie of welke andere machine nieuw gekocht dan ook, behalve de (prijskwaliteit) goede DiscoAntistat natuurlijk. On topic weer. Edited 27 december 2024 by Buizerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 Leuk dat je het gelezen hebt Buizerd. Misschien was de Degritter ook wel kapot? Degene die hem van me heeft overgenomen, heeft uiteindelijk een nieuwe gekregen van Degritter zelf. De handelaar wilde zijn demomodel geven en zelf het nieuwe inruilmodel voor de verkoop houden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 2 hours ago, Jongensdroom said: Altijd interessant om te lezen dat er forumleden zijn, die er bevrediging uit halen om gedragingen van anderen te bekritiseren. Zelf denk ik liever positief mee Wil. Op internet zijn er veel creatieve ideeën over DIY met vinyl platen. Wat denk je van wijnglazen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buizerd Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 (edited) Leuk dat je het gelezen hebt Buizerd. Misschien was de Degritter ook wel kapot? Degene die hem van me heeft overgenomen, heeft uiteindelijk een nieuwe gekregen van Degritter zelf. De handelaar wilde zijn demomodel geven en zelf het nieuwe inruilmodel voor de verkoop houden! Dat is een heel onverwachte follow up Carl, maar bijzonder interessant te lezen dat de garantie doorliep op de 2e eigenaar, dat is heeel netjes van Degritter. De opstelling van de firma die jouw machine als nieuw geleverd heeft is wat minder consumentvriendelijk zou ik denken. Edited 27 december 2024 by Buizerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 (edited) Toen ik me bij de handelaar beklaagde over de machine heeft hij me gezegd dat ik mocht doorverkopen met garantie Buizerd. Naar zijn mening was de machine perfect in orde. Bij de garantievoorwaarden staat vaak dat de garantie vervalt wanneer het apparaat verkocht wordt. Of dat juridisch ergens op gebaseerd is weet ik verder niet. Bij de betrokken handelaar kom ik trouwens nooit meer. PS mijn koper vertelde dat het onderdeel wat voor het ultrasoon zorgdraagt als het ware “verbladerde”. De handelaar beweerde dat het geen kwaad kon. Vervolgens ging mijn koper naar Degritter die zei dat de machine feitelijk kapot was. De koper heeft mij trouwens niets kwalijk genomen al heeft de handelaar zijn best gedaan mij zwart te maken. Edited 27 december 2024 by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buizerd Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 2 hours ago, carl said: al heeft de handelaar zijn best gedaan mij zwart te maken. Triest zeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 27 december 2024 Report Share Posted 27 december 2024 8 hours ago, Jongensdroom said: Altijd interessant om te lezen dat er forumleden zijn, die er bevrediging uit halen om gedragingen van anderen te bekritiseren. Dat zijn vast zelf perfecte mensen. Bovendien gebeurt dit vaak zonder van de hoed en de rand te weten. Toch wens ik ook hen een prettige jaarwisseling. Ach ik probeer in elk geval niet nog geld te halen uit versleten platen. Dat is tenminste wat je zelf in dit draadje heb aan gegeven, alleen platen die goed zijn mogen blijven, de andere mogen weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts