volhouder Posted 31 december 2024 Author Report Share Posted 31 december 2024 21 hours ago, carl said: Die man komt wel geld verdienen Klaas. Het enige wat ik nog zoek is een phono trap. Ik heb bij Alie een aantal phono (mc) boards gekocht en ook div op-amps , De goede combi gemaakt en ingebouwd in mn Technics . Geen 'echte' voortrappen gehad die hetzelfde resultaat boden . Zonder brom . Ook nog eens veel goedkoper Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 december 2024 Report Share Posted 31 december 2024 Je bent wel erg snel (haha) of China komt dichterbij (helaas). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 3 januari Report Share Posted 3 januari Tijdens het krieken van nieuwjaarsdag, in een vlaag van achteraf gebleken grotendeelse verstandsverbijstering, dan wel onbezonnen gedrag (mijn gedachte was "goed", maar..) i.c.m. alcohol het minder lumineuze idee gevat om onze overgebleven vuurwerktroep in onze keramische BBQ te verbranden: gevolg een paar verschroeide hoofdharen en een pieptoon in mijn linkeroor. Gelukkig is de pieptoon inmiddels na 1-2 dagen minder geworden. Oftewel: dom, dom, dommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 3 januari Report Share Posted 3 januari Oohh piep! (Term gecensureerd) Chips @Vinyl_Fuchs (krachtterm nogmaals gecensureerd) Nou hopelijk valt de oorschade mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 3 januari Report Share Posted 3 januari 1 minute ago, Ivan10 said: Oohh piep! (Term gecensureerd) Chips @Vinyl_Fuchs (krachtterm nogmaals gecensureerd) Nou hopelijk valt de oorschade mee. Het lijkt mee te vallen, maar zoals gezegd: volledig eigen schuld, dikke bult. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 januari Report Share Posted 3 januari Leer jij je kinderen dat soort dingen Roy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted 3 januari Report Share Posted 3 januari Gelukkig is je keramische bbq nog heel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 3 januari Report Share Posted 3 januari 4 minutes ago, carl said: Leer jij je kinderen dat soort dingen Roy? Duh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 3 januari Report Share Posted 3 januari 2 minutes ago, Roots said: Gelukkig is je keramische bbq nog heel. Gelukkig stond ie open en kon de drukgolf vrijelijk ontsnappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinyl_Fuchs Posted 3 januari Report Share Posted 3 januari Richting...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 6 januari Report Share Posted 6 januari On 3-1-2025 at 19:58, Vinyl_Fuchs said: Tijdens het krieken van nieuwjaarsdag, in een vlaag van achteraf gebleken grotendeelse verstandsverbijstering, dan wel onbezonnen gedrag (mijn gedachte was "goed", maar..) i.c.m. alcohol het minder lumineuze idee gevat om onze overgebleven vuurwerktroep in onze keramische BBQ te verbranden: gevolg een paar verschroeide hoofdharen en een pieptoon in mijn linkeroor. Gelukkig is de pieptoon inmiddels na 1-2 dagen minder geworden. Oftewel: dom, dom, dommer. Ik zeg niks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted 6 januari Report Share Posted 6 januari 30 minutes ago, Jongensdroom said: Ik zeg niks. Maar je typt wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansP Posted 7 januari Report Share Posted 7 januari Ik had de optie om dan het door de verzekering te laten betalen, dat kan maar dan genoegen nemen met een half product wat beperkingen heeft omdat de verzekering dat niet betaald? Ik heb gekozen voor een oplossing die voor mij optimaal is met dan wel de duurdere uitvoering, en ook de toepassing met een goede verbinding met Bluetooth, en dan maar genoegen nemen met de oplossing die de belasting dan biedt. Dus 1 x in de 3 jaar een subsidie die dan er voor zorgt dat je dan de lekkerste kunt benutten. Ik trek het af van de belasting, gaat prima met de volle mep in de opzet. Als ik echt ga luisteren is het met die hoortoestellen en geeft ook een goede indicatie of je bezig bent met een goede opzet, naast de mogelijkheden met een tablet en telefoon om dan te luisteren naar de betere muziek, en op vakantie kan ik met ROON ook gebruik te maken van de verbinding en mijn eigen keuzes te kiezen via ARC en via mijn eigen server de muziek beluisteren. Ook telefoneren is een stuk comfortabeler met de huidige smartphones. En eventueel digitaal uit naar een DAC is ook mogelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts