Jump to content

belangrijkste component in je keten , je oren . Ook aan slijtage onderhevig

volhouder
 Share

Recommended Posts

21 hours ago, carl said:

Die man komt wel geld verdienen Klaas. Het enige wat ik nog zoek is een phono trap.

Ik heb bij Alie een aantal phono (mc) boards gekocht en ook div op-amps , De goede combi gemaakt en ingebouwd in mn Technics . Geen 'echte' voortrappen gehad die hetzelfde resultaat boden . Zonder brom . Ook nog eens veel goedkoper

Tijdens het krieken van nieuwjaarsdag, in een vlaag van achteraf gebleken grotendeelse verstandsverbijstering, dan wel onbezonnen  gedrag (mijn gedachte was "goed", maar..) i.c.m. alcohol het minder lumineuze idee gevat om onze overgebleven vuurwerktroep in onze  keramische BBQ te verbranden: gevolg een paar verschroeide hoofdharen  en een pieptoon in mijn linkeroor.  Gelukkig is de pieptoon inmiddels na 1-2  dagen minder geworden. Oftewel: dom, dom, dommer.  

On 3-1-2025 at 19:58, Vinyl_Fuchs said:

Tijdens het krieken van nieuwjaarsdag, in een vlaag van achteraf gebleken grotendeelse verstandsverbijstering, dan wel onbezonnen  gedrag (mijn gedachte was "goed", maar..) i.c.m. alcohol het minder lumineuze idee gevat om onze overgebleven vuurwerktroep in onze  keramische BBQ te verbranden: gevolg een paar verschroeide hoofdharen  en een pieptoon in mijn linkeroor.  Gelukkig is de pieptoon inmiddels na 1-2  dagen minder geworden. Oftewel: dom, dom, dommer.  

Ik zeg niks.

Ik had de optie om dan het door de verzekering te laten betalen, dat kan maar dan genoegen nemen met een half product wat beperkingen heeft omdat de verzekering dat niet betaald?

Ik heb gekozen voor een oplossing die voor mij optimaal is met dan wel de duurdere uitvoering, en ook de toepassing met een goede verbinding met Bluetooth, en dan maar genoegen  nemen met de oplossing die de belasting dan biedt. Dus 1 x in de 3 jaar een subsidie die dan er voor zorgt dat je dan de lekkerste kunt benutten.

Ik trek het af van de belasting, gaat prima met de volle mep in de opzet.

Als ik echt ga luisteren is het met die hoortoestellen en geeft ook een goede indicatie of je bezig bent met een goede opzet, naast de mogelijkheden met een tablet en telefoon om dan te luisteren naar de betere muziek, en op vakantie kan ik met ROON ook gebruik te maken van de verbinding en mijn eigen keuzes te kiezen via ARC en via mijn eigen server de muziek beluisteren. Ook telefoneren is een stuk comfortabeler met de huidige smartphones. 

En eventueel digitaal uit naar een DAC is ook mogelijk.