Plaatjesdraaier Posted 18 hours ago Report Share Posted 18 hours ago Voor mijn 2e set vond ik op marktplaats een meridian geïntegreerde versterker (551) uit dezelfde lijn als mijn oude CD speler (588). Om deze te testen had ik nog oude luidsprekers uit mijn ouderlijk huis in de berging staan, een paar non-descripte boekenplank speakers uit de jaren 70. Aangesloten en mijn mond viel open van verbazing: prachtig vol geluid, niet wollig en rijk aan detail. Het blijkt de Scandyna A25, een klassieker met een bescheiden cult status waar ik me niet van bewust van was https://www.stereophile.com/content/dynaco-25-loudspeaker Ik hoef iig geen nieuwe luidsprekers te zoeken - dit is een blijvertje. Goed gedaan pa. Wat ben ik blij dat ik ze al die jaren bewaard heb! (En blij dat ik niet een Sonos heb gekocht, dat was plan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 hours ago Report Share Posted 17 hours ago Absoluut fraaie speakers, ik heb ze gekocht na een tip van Cock, heb inmiddels een set A25, A25X en A35. Waarvan ik een voorkeur heb voor de gesloten A35. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpaceJS Posted 14 hours ago Report Share Posted 14 hours ago 3 hours ago, Plaatjesdraaier said: Voor mijn 2e set vond ik op marktplaats een meridian geïntegreerde versterker (551) uit dezelfde lijn als mijn oude CD speler (588). Om deze te testen had ik nog oude luidsprekers uit mijn ouderlijk huis in de berging staan, een paar non-descripte boekenplank speakers uit de jaren 70. Aangesloten en mijn mond viel open van verbazing: prachtig vol geluid, niet wollig en rijk aan detail. Het blijkt de Scandyna A25, een klassieker met een bescheiden cult status waar ik me niet van bewust van was https://www.stereophile.com/content/dynaco-25-loudspeaker Ik hoef iig geen nieuwe luidsprekers te zoeken - dit is een blijvertje. Goed gedaan pa. Wat ben ik blij dat ik ze al die jaren bewaard heb! (En blij dat ik niet een Sonos heb gekocht, dat was plan toch helemaal gaaf, maar vlak ook zeker meridian niet uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts