Kraus vonBentinck Posted donderdag om 17:13 Author Report Share Posted donderdag om 17:13 Experiment beëindigd. Levert helemaal niks op maar geeft wel veel ingewikkeld gedoe. Het voordeel bij dit nadeel is de kennismaking met Qobuz. Dat klinkt prima en mooie catalogus. Nu nog wel uitzoeken hoe het te bedienen valt met een afstandsbediening. Dat is me niet erg duidelijk en dus niet gelukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted donderdag om 17:26 Report Share Posted donderdag om 17:26 (edited) JRiver en BubbleUPnP server tegelijk opstarten. In JRiver moeten de UPnP instellingen "aan" staan. Dan in BubbleUPnP onder Media Rederers een openhome renderer voor JRiver aanmaken (Knopje aanklikken). Met BubbleUPnP Android kun je dan de muziek van je server én van Qobuz of Tidal kiezen. Dat is een kwestie van een ander "Device" kiezen. Helaas staat dat knopje bij BubbleUPnP Android niet aan. Dit kun je instellen in Settings/Look and Feel/Show devices tab. Maar met het door jouw geliefde Gizmo krijg je geen Qobuz of Tidal te zien. Edited vrijdag om 18:15 by WanFie Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpaceJS Posted vrijdag om 18:10 Report Share Posted vrijdag om 18:10 On 27-2-2025 at 18:13, Kraus vonBentinck said: Experiment beëindigd. Levert helemaal niks op maar geeft wel veel ingewikkeld gedoe. Het voordeel bij dit nadeel is de kennismaking met Qobuz. Dat klinkt prima en mooie catalogus. Nu nog wel uitzoeken hoe het te bedienen valt met een afstandsbediening. Dat is me niet erg duidelijk en dus niet gelukt. het hangt er vooral vanaf hoe je het afspeeld, een raspberry pi met en hifibery en volumio kan je bedienen vanuit pc, telefoon of tablet an kan gewoon Qobuz of tidal streamen naar en dac of enig apparaat met een digitale ingang, een andere optie is roon. er zijn ook andere mogelijkheden alleen die vindt ik vaak nogal omslachtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts