SpaceJS Posted maandag om 22:48 Report Share Posted maandag om 22:48 o7 Roger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted dinsdag om 08:41 Report Share Posted dinsdag om 08:41 Roger indien je dit kunt lezen; Je was een fijn persoon. Wil Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurelius70 Posted dinsdag om 18:01 Report Share Posted dinsdag om 18:01 Das triest Sterkte toegewenst aan zijn family. En goede vrienden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted woensdag om 09:10 Report Share Posted woensdag om 09:10 Ai, dat is even schrikken Heb in het verleden veel persoonlijk contact met hem gehad in de tijd van het Hear forum. Met name over de technische kanten van draaitafels. Een fijne en altijd behulpzame vent! R.I.P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted donderdag om 13:12 Report Share Posted donderdag om 13:12 @Beheer is het mogelijk om Roger zijn account als In Memorian te tonen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin Beheer Posted donderdag om 13:15 Admin Report Share Posted donderdag om 13:15 @Duclaasie, hoe stel jij je dat voor? Misschien kan ik dan wat bedenken. Ik had al zitten kijken of ik iets met het account kon maar de software bied weinig opties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted donderdag om 13:18 Report Share Posted donderdag om 13:18 Misschien als achtervoegsel bij de naam of op de plek van member, onder de avatar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted donderdag om 21:09 Report Share Posted donderdag om 21:09 Goed idee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted donderdag om 21:38 Report Share Posted donderdag om 21:38 +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted donderdag om 21:43 Report Share Posted donderdag om 21:43 Er zijn al wel meer mensen overleden hear die we niet mogen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted donderdag om 21:48 Report Share Posted donderdag om 21:48 (edited) Klopt. Haudio Audiopaul KT88 Klaas Feenstra en dan vergeet ik vast nog wel iemand. Vul maar aan aub. Zij stonden allemaal aan de basis van het voormalige HEAR-forum en al waren sommige nogal..... bijzonder, zij hebben allemaal bijgedragen aan hoe het forum is uitgegroeid en zoals het vandaag de dag is. Zij mogen niet vergeten worden. Edited donderdag om 21:59 by Geerdie Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted donderdag om 22:41 Report Share Posted donderdag om 22:41 Bij het verscheiden van Sodejuu moest ik inderdaad ook denken aan deze 4 Geerdie. Samen met Sodejuu en nog een aantal die onder ons zijn bijzondere mensen die veel hebben bijgedragen aan het online uitdragen van deze hobby. Het is toch maar zonde dat we er op een dag allemaal van tussen gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 20 hours ago Author Report Share Posted 20 hours ago (edited) Ellie en ik zijn net terug uit Roermond. De begrafenis was alleen voor de familie en de receptie was iets breder. De receptie werd gegeven op het oude Philips terrein, een wel heel fraai en alternatief decor. Zoals vaker bij dit soort recepties eerst emotie en daarna wordt het toch ook wel gezellig. Veel persoonlijk gesproken met Roger zusters en zijn nicht en de Roermondse hifi “kliek” waaronder Sebastián, Miko, Jacques en Erik. En ook Onno was trouw zoals hij is natuurlijk overgekomen. Mij gaf dit afscheid wel een goed gevoel. Op deze wijze sloot ik dit hoofdstuk wel een beetje af. Het boek Roger Poulussen zal wel altijd een bijzonder plaatsje krijgen in de boekenkast. Nog even een leuke anekdote. Ellie heeft altijd economie gegeven op HAVO/VWO niveau. Je begrijpt het Roger wist het economisch natuurlijk beter. Zijn nicht kon daar heel hartelijk om lachen. Edited 2 minutes ago by carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 hours ago Report Share Posted 15 hours ago Ik lees dit net. Ik ben een paar keer bij Roger thuis geweest in Roermond en hij was altijd behulpzaam in audioland (en een grote deskundige) Een mooi mens, de wereld zal hem missen Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 2 hours ago Report Share Posted 2 hours ago Carl, die andere naam was Erik. Een goede vriend van Roger. Het was een bijzondere bijeenkomst en het deed mij emotioneel veel. Het besef dat mijn 2e man en sparringspartner van Puresound en audio (raadgever) adviseur er niet meer is nog steeds moeilijk te aanvaarden. Bij het zien van zijn foto op een groot scherm deed emotioneel dan ook veel. Mijn gedachten waren een rollercoaster van herinneringen. Toch ben ik blij en dankbaar dat de familie het toch mogelijk hebben gemaakt om deze bijeenkomst te laten plaatsvinden. Het was precies zoals Roger het gewild zou hebben. Geen poespas als een crematie plechtigheid. Roger het ga je goed en doe de audiovrienden Henk en Paul de groeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 45 minutes ago Report Share Posted 45 minutes ago Naast het verdriet van het overlijden van Roger, toch een beetje blijdschap voor mij: Wat dan? Nou, ik zie Audiofreak weer terug op dit forum. Mooi dat je re weer bent makker. Hopelijk niet alleen in dit topic. groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts