carl Posted 28 maart Author Report Share Posted 28 maart Ik heb inderdaad de fout gemaakt bij Ifi Micro te zoeken zonder me te realiseren dat het om verschillende Mico’s gaat. Ik ben ook in de war geraakt omdat er heel veel tekst op de achterkant van de Ifi staat. Maar beter te halve gekeerd dan ten hele gedwaald. De vertegenwoordiger van Roger zou me nog een 9 volts lineaire spul voeding leveren heeft hij me vanavond beloofd. Roger heeft veel van dit spul liggen. Eerst maar eens zien wat voor een voeding ik krijg. Element heeft voorrang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted 29 maart Report Share Posted 29 maart 12 hours ago, Duclaasie said: Met import BTW en alles kost dat ding nog serieus geld anders, dankzij Brexit. Een BOtW is een klap goedkoop en een tweedehands Keces of Farad moet ook lukken voor dat geld. Indien er interesse is zou ik gewoon Temple een mailtje sturen.. De BTW namen hun destijds voor hun rekening,en Transport was 16€. Het enige waar je niet aan ontkomt zijn de graaiers uit den haag … ze zijn erg behulpzaam daar Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 29 maart Author Report Share Posted 29 maart Ik ga eerst achter het element en daarna de voeding Jason. Ik houd het adres in ieder geval achter de hand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted 29 maart Report Share Posted 29 maart Wie weet krijg je al een hele mooie voeding … Het geld wat je dan bespaart zou ik eerder in een mooi element steken Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 29 maart Author Report Share Posted 29 maart Precies ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted maandag om 14:52 Report Share Posted maandag om 14:52 Ik kan een mooie TeddyPardo voeding overnemen voor op mijn Pinkfaun AES/EBU PC bridge....Iemand ervaring Met TeddyPardo? Power Supplies for Other Brands - Teddy Pardo Audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duclaasie Posted maandag om 15:07 Report Share Posted maandag om 15:07 Weinig geheimzinnig aan, dat pleit voor ze. Ik geloof dat ze een goede reputatie hebben opgebouwd door de jaren. Tweedehands mits de prijs goed is kun je er amper een buil aan vallen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiovorden Posted maandag om 17:49 Report Share Posted maandag om 17:49 (edited) Ik heb een Teddy Pardo 19V voeding voor mijn Roon Nucleus. Bevalt goed. Is na enkele jaren door onbekende reden uitgevallen. Is toen kosteloos gerepareerd door TP (inclusief een upgrade). Echte service. Edited maandag om 17:58 by audiovorden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted dinsdag om 20:31 Report Share Posted dinsdag om 20:31 On 31-3-2025 at 16:52, Roots said: Ik kan een mooie TeddyPardo voeding overnemen voor op mijn Pinkfaun AES/EBU PC bridge....Iemand ervaring Met TeddyPardo? Power Supplies for Other Brands - Teddy Pardo Audio Gaat m niet worden Pink Faun adviseert meer stroom...Denk dat ik voor een nieuwe Farad 3 ga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted woensdag om 06:29 Report Share Posted woensdag om 06:29 Dan komt mijn USB Bridge er karig vanaf. We hebben indertijd het verbruik gemeten van de i2s kaart. Die was bij 12V 270 mA (3,25W). Daar is de voeding nu op gebaseerd en werkt ook met de USB Bridge uitstekend. Nou zit die laatste op de 5V lijn, dus zal wat meer stroom gebruiken ( 0,65A?). De hele streamer neemt op alle spanningen samen niet meer dan 15W (max). Maar het hangt er vanaf hoe de voeding de piekjes op kan vangen. Rimpel op de spanning wil je natuurlijk niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roots Posted woensdag om 17:12 Report Share Posted woensdag om 17:12 Op de Bridge zelf staat 0.2 Amp, In de handleiding staat een 2 Amp wordt geadviseerd. Na een mail van mij vonden ze 1 Amp te weinig....Ik was ook zeer verbaast. De Bridge staat nu op een eigen voedingslijn van mijn Corsair PC voeding, ik zal eens kijken wat die kan leveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts