Jump to content

Voeding

carl
 Share

Recommended Posts

Ik heb inderdaad de fout gemaakt bij Ifi Micro te zoeken zonder me te realiseren dat het om verschillende Mico’s gaat. Ik ben ook in de war geraakt omdat er heel veel tekst op de achterkant van de Ifi staat. Maar beter te halve gekeerd dan ten hele gedwaald.  De vertegenwoordiger van Roger zou me nog een 9 volts lineaire spul voeding leveren heeft hij me vanavond beloofd. Roger heeft veel van dit spul liggen. Eerst maar eens zien wat voor een voeding ik krijg. Element heeft voorrang. 

12 hours ago, Duclaasie said:

Met import BTW en alles kost dat ding nog serieus geld anders, dankzij Brexit. Een BOtW is een klap goedkoop en een tweedehands Keces of Farad moet ook lukken voor dat geld. 

Indien er interesse is zou ik gewoon Temple een mailtje sturen..

De BTW namen hun destijds voor hun rekening,en Transport was 16€.

Het enige waar je niet aan ontkomt zijn de graaiers uit den haag …

ze zijn erg behulpzaam daar ;) 

Ik ga eerst achter het element en daarna de voeding Jason. Ik houd het adres in ieder geval achter de hand.

Wie weet krijg je al een hele mooie voeding …

Het geld wat je dan bespaart zou ik eerder in een mooi element steken ;) 

Dan komt mijn USB Bridge er karig vanaf. We hebben indertijd het verbruik gemeten van de i2s kaart. Die was bij 12V 270 mA (3,25W). Daar is de voeding nu op gebaseerd en werkt ook met de USB Bridge uitstekend. Nou zit die laatste op de 5V lijn, dus zal wat meer stroom gebruiken ( 0,65A?). De hele streamer neemt op alle spanningen samen niet meer dan 15W (max).

Maar het hangt er vanaf hoe de voeding de piekjes op kan vangen. Rimpel op de spanning wil je natuurlijk niet.

Op de Bridge zelf staat 0.2 Amp, In de handleiding staat een 2 Amp wordt geadviseerd. Na een mail van mij vonden ze 1 Amp te weinig....Ik was ook zeer verbaast. De Bridge staat nu op een eigen voedingslijn van mijn Corsair PC voeding, ik zal eens kijken wat die kan leveren.