Jump to content

Op bezoek bij Cock - Deel 1

René N.
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, Duclaasie said:

@Beheeris het mogelijk om dit topic samen te voegen? 

Kom op, het is Carl, ik zou me er niet te druk om maken. Laat het idee maar varen dat het ooit anders wordt, dat scheelt teleurstelling 

Nee, maar ik ben het híer echt wel eens met de opmerkingen. Eerst nadenken voordat je hier wat neer plempt. Want zo zie ik het wel. Vooral omdat er al zoveel topics over Cock zijn. Overigens.... dat het er in die topics alle kanten opgaat, dáár heb ik mij al wel bij neergelegd. Want als je ziet wat er in mijn topic over het bezoek aan Cock allemaal op volgt....

Dus ook wat mij betreft Carl: éven tot tien tellen, en is het tóch nodig dán óók een goede topic titel maken. Want ook deze is nogal kort door de bocht. Hoezo topictitel "Cock"??? B) :D

Vaak wordt er veel doorgesproken naar aanleiding van een bezoek. Kan je het beter bij elkaar zetten in een topic. Binnenkort ga ik trouwens bij hem langs om mijn nieuwe phono kabel bij hem op te halen. Het bezoek kan er dus mooi bij.

Edited by carl

Ik ben het ergens wel met Carl eens. 

Er zijn nou een heleboel topics over Cock en zijn set gemaakt. Dat er (door anderen dan Carl) alweer een topic over een bezoekje gemaakt wordt is gewoon te veel. Daarom lijkt mij een algemeen topic waarin alles wat zijn set aangaat staat helemaal niet overbodig. Mits anderen dan weer geen extra topics gaan aanmaken natuurlijk.

Dan on topic:

Gaat hij dan ook twee phonovoorversterkers gebruiken? Of stekkert hij om? Of komt er een mono speler en een stereo?

22 hours ago, carl said:

Volgens mij heeft Cock vanaf morgen weer twee draaitafels. Dan kan hij zijn tangiale arm tenminste weer plaatsen.

Nu nog direct-drive aandrijving, dan lijkt het nog meer op de originele snijtafel waar masters worden gesneden. 

Cock heeft de Sonore draaitafel van Roger teruggekocht Hans. Als ik het goed begreep kwam er op de een een mono element en de ander een stereo. En ik me niet voorstellen dat er geen twee phonoversterkers komen. Maar de liefhebbers zullen dat allemaal zien en horen.

54 minutes ago, Tubejack said:

Nu nog direct-drive aandrijving, dan lijkt het nog meer op de originele snijtafel waar masters worden gesneden. 

Ik heb ook wel eens verlekkerd naar de duurste Technics gekeken Jack (big smile).

53 minutes ago, carl said:

Cock heeft de Sonore draaitafel van Roger teruggekocht Hans. Als ik het goed begreep kwam er op de een een mono element en de ander een stereo. En ik me niet voorstellen dat er geen twee phonoversterkers komen. Maar de liefhebbers zullen dat allemaal zien en horen.

10 mei ga ik langs bij Cock…. Spannend

• Beheer changed the title to Op bezoek bij Cock - Deel 1
  • Admin

Ik heb de 2 topics over De Cock samengevoegd omdat ik geen toegevoegde waarde zag in het nieuwe topic tov. het reeds bestaande topic.

Laten we al het "nieuws" over De Cock dus in dit topic houden.