Piet Posted 1 april 2001 Report Share Posted 1 april 2001 Ik heb een Holfi versterker, de Integra 88 SE en de Xandra CD-speler, een bovenlader. Ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen van anderen met Holfi en dan met name met de CD-speler. Ikzelf heb wat problemen met de speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas Posted 2 april 2001 Report Share Posted 2 april 2001 Hoi Piet, Wat voor problemen heb je dan? Groeten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piet Posted 3 april 2001 Author Report Share Posted 3 april 2001 Originally posted by bas:Hoi Piet, Wat voor problemen heb je dan? Groeten! Bas, Bij bijna iedere CD die ik draai slaat de speler Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas Posted 3 april 2001 Report Share Posted 3 april 2001 Hoi Piet, Hmmmm, das typisch. Ik heb zelf ook een bovenlader (Naim CDI) en problemen waar mensen met deze speler vaak op stuiten zijn het niet kunnen vinden van tracks op een cd middels of direct access of de next-button. Om dit probleem te verhelpen voldoet een andere puck aan te schaffen. Ik vraag me echter af of dit bij jou zal helpen, want dit is weer heel iets anders. Neem anders eens contact op met Holfi zelf! Succes ermee! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Aarts Posted 9 april 2001 Report Share Posted 9 april 2001 He ,nog iemand met holfi ik heb nog het oude type de 'integra' en ik ben wel tevreden maar laat hem binnenkort ombouwen tot de duurste uitvoering. Het beeld en de ruimte van holfi is geweldig en heel gedetailleerd. ik speel alleen niet met de holfi speler ik heb een micromega trio met passende voeding en een ps audio dac ( dit is naar mijn mening toch wel een overtreffende trap. Met wat voor speakers speel jij ? groetjes, Marcel Aarts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piet Posted 10 april 2001 Author Report Share Posted 10 april 2001 Ik heb de integra ook laten ombouwen en heb daar absoluut geen spijt van gekregen. Veel meer kracht en druk is het resultaat. Ik heb de magnepan 0.5 als luidspreker en luidsprekerkabels van audioquest. Hansted heeft trouwens opnieuw gekeken naar de CD-speler en er iets of veel aan veranderd. De speler klinkt zeker een klasse beter en het probleem met het overslaan is (tot nu toe) minder geworden. Groeten Piet Originally posted by marcel aarts:He ,nog iemand met holfi ik heb nog het oude type de 'integra' en ik ben wel tevreden maar laat hem binnenkort ombouwen tot de duurste uitvoering. Het beeld en de ruimte van holfi is geweldig en heel gedetailleerd. ik speel alleen niet met de holfi speler ik heb een micromega trio met passende voeding en een ps audio dac ( dit is naar mijn mening toch wel een overtreffende trap. Met wat voor speakers speel jij ? groetjes, Marcel Aarts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts