Jump to content

Speakers voor Musical Fidelity

saiko
 Share

Recommended Posts

Ik ben in het bezit van een musical fidelity a3.2 integrated amplifier en a3.2 cd player. Nu heb ik hierbij een paar magnat concept 1000 (niet lachen mad.gif ). Deze inferieure bagger wil ik graag vervangen door een stel nieuwe speakers. Heeft iemand ervaring hiermee? Ik dacht zelf aan de nautulis 805 van b&w maar ik hoorde dat die niet zo goed in het laag zou zijn.

Ik dacht zelf aan de nautulis 805 van b&w maar ik hoorde dat die niet zo goed in het laag zou zijn.

Dat ligt eraan, wat men bedoeld met "niet zo goed" in 't laag... :rolleyes:

Betekent 't niet erg diep laag, of een rommelig, ongecontroleerd laag.

Ik neem aan dat sommige mensen bedoelen dat de N805 niet zo diep gaat in 't laag, maar dat valt best mee. Bovendien is de N805 makkelijk qua plaatsing mede dankzij z'n basreflexpoort aan de voorkant. Je kunt 'm dus e.v.t. ook wat dichter op de achterwand plaatsen waardoor 't laag toeneemt.

Ik vind 't een erg fraaie speaker, in alle opzichten, en 'niet zo goed' in 't laag is mij persoonlijk nog nooit opgevallen.

Groeten,

Alco

Ik bedoelde niet erg diep in het laag. Een overdaad aan bas hoef ik niet dus ik heb geen zin aan de aanschaf van een subwoofer. Ik zoek een speaker die het allemaal alleen of kan, zuil of compact 2 weg systeem maakt me niet uit.