richard Posted 20 mei 2002 Report Share Posted 20 mei 2002 Geplaatst door Alco:...Ik heb er zelf een hekel aan wanneer ik een zaak binnen wandel en er direct iemand voor m'n neus staat met:"Kan ik U helpen ?!" Als er direkt de vraag op volgt: Of wilt u even rondkijken? heb ik er totaal geen problemen mee, ik weet dan dat de verkoper op dat moment beschikbaar is voor vragen of opmerkingen. Wat dat betreft heb ik ook goede ervaringen met de service van Eringa, al hebben ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasper Posted 20 mei 2002 Report Share Posted 20 mei 2002 Ik had een jaar geleden ook zo'n afwijzing. Ik wilde een goede dolby digital versterker en kwam met deze vraag aan bij een duurder audiozaakje in delft. 'Dolby Digital? Ik heb maar twee oren hoor!' was het snauwende antwoord van de verkoper. Ik ben dan ook maar meteen weggegaan zonder met hem in discussie te gaan over faseverschillen en oorschelpen. Een jaar later verkoopt hij meerdere DD-versterkers.... Ik denk dat vooral de arrogantie van de verkopers de drempel is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted 20 mei 2002 Report Share Posted 20 mei 2002 Hoi Ik vind dat je moeilijk kunt spreken van de gemiddelde audiozaak. De winkel waar ik vaak kom en apparatuur koop of beluister valt totaal niet in de catagorie die je beoordeelt op je uiterlijk,sterker nog de eigenaar loopt zelf vaak in spijkerbroek en gewone shirts. En hij verkoopt toch echt topspul hoor! Als ik ergens naar binnen loop en ik heb het idee dat ik de winkel uitgekeken word dan zie je mij daar nooit meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willem Posted 20 mei 2002 Report Share Posted 20 mei 2002 IK herken ook wel een beetje die arrogantie in die winkels. Ben zelf 18 jaar, dus dan wordt je minder snel serieus genomen, Het grappige alleen is, dat ik juist in de duudere zaken erg goed geholpen wordt, en waar ze rustig de tijd voor je nemen. Ik wordt juist in de goedkopere zaken erg slecht geholpen. Ze doen een beetje alsof je het niet kan betalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts