Jump to content

onkyo of marantz en welke speakers

adriaan
 Share

Recommended Posts

wie kan mij helpen de knoop door te hakken wil een nieuwe receiver kopen puur voor dvd dus niet voor muziek zit nou te twijfelen tussen de onkyo tx-ds 797 thx select 6.1kanaalsdigital surround receiver met thx surround ex 130w/ch bij 8 ohm met de onkyo dvd speler de dv-s757 ook thx gecertificeerd of de marantz sr7200 6.1 kanaals niet thx gecertificeerd 110 w/ch bij 8ohm. dacht zelf aan de onkyo is net iets luxer en vindt hem mooier om te zien geef jullie mening eens en wat voor speakers kun je hier het best voor gebruiken heb nou front speakers van mission 774 center en surround van solid .sub van infinity de rs 10 sub en wat houd thx precies in heb je daar nog aparte speakers voor nodig

Ik zou voor de Onkyo gaan. Zeker in hometheater gebruik vind ik de Onkyo beter. Als je meer stereo zou willen luisteren, zou de Marantz misschien wat beter zijn. Maar alleen al het feit dat de Onkyo THX gecertificeerd is, maakt 'm al beter. Voor de rest moet je maar eerst gewoon luisteren en het liefst niet bevooroordeeld door het uiterlijk van het apparaat.