Henrie Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Geplaatst door Michel:Hoi Henrie, Betamannetjes dienen toch juist Engels (en Duits in tweede instantie) te beheersen? In mijn studententijd kreeg ik heel wat engelse documentatie te verstouwen in ieder geval... Groet, Michel Engels wel, Duits ben ik nog nooit tegengekomen. Maar Engels lukt ook wel hoor. Duits niet denk ik... Maar dat heb ik dus ook niet nodig. Zou ook niet weten waarom een technicus Duits zou moeten kunnen...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Geplaatst door LaMa: In de masterfase is het nu alleen nog maar Engels (TUD)dus ook de colleges! Al het Nederlandse lesmateriaal wordt vertaald..... En dat voor die 3 japanners en die ene Irakees Ik doe (gelukkig) geen Universiteit (meer). Op het HBO wordt alles in het Nederlands gegeven. Boeken zijn wel eens in het Engels, maar bij de meeste vakken moet je diktaten kopen i.p.v. boeken en die zijn allemaal in het Nederland... Er wordt nog wel eens in het semi-tukkers les gegeven Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Waarom al die buitenlandse rommel aanschaffen als er zoveel moois van eigen bodem komt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 juni 2003 Report Share Posted 21 juni 2003 Geplaatst door John Picoso:Waarom al die buitenlandse rommel aanschaffen als er zoveel moois van eigen bodem komt? Je wilt nu toch geen inhoudelijk commentaar he? Ik had op enkele aspecten meer moois verwacht gezien de omvang van deze jongens..... Maar wat ze doen, doen ze heel goed iig. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door John Picoso: Maar dat is toch gewoon een kwestie van beteren netsnoeren? -momenteel een beetje aan het tweaken; marmeren plateau's eronder doen het fantastisch, maar een nieuwe digitale interface brengt ook veel schoons aan het licht- Met goede (dikke) netsnoeren kun je ze krachtiger en sneller doen overkomen, standaard pcsnoertjes maken sommige versterkers laks en braaf. Ook de presentatie kun je met netsnoeren be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Standing waist high and seemingly all heatsink, the Edge Electronics NL Reference mono amp ($70,000/pair) is a digital photographer's nightmare. The NL Reference is rated at 800 watts and weighs in at 155 pounds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts