Pjotr Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door [[Game]]: bedankt voor de tip. Maaahaaar... what about mijn vraag? als ik gelijk heb is er dus niet zoveel gevaar... game Gevaar is alleen gevaarlijk als je je er niet van bewust bent en nonchalant bent (of wordt door routine). Dus nooit haasten, en weten wat je doet. En ja met 1 hand tegelijk kun je ook beter met je blote vingers van hoogspanning afblijven, je weet maar nooit. Maar zo minimaliseer je risico's wel. Moet ik nog vertellen dat je ook niet met blote voeten moet werken en ook niet in bad moet gaan zitten solderen? Zo als met alles in het leven, als je alle risico's uit wil sluiten moet je de deur niet meer uitgaan. Wordt wel saai dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 Geplaatst door Pjotr: Zo als met alles in het leven, als je alle risico's uit wil sluiten moet je de deur niet meer uitgaan. Wordt wel saai dan Vraag maar aan Jopie hoe dat is Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 27 juni 2003 Author Report Share Posted 27 juni 2003 tjonge jonge andre. Ik zeg nix. Ehm, de bestelling is geplaatst. Ik gebruik niet de 7027a's maar de e34l's in triode. verder nog wat andere dingen. Jullie merken wel wanneer ik klaar ben. Bedankt voor de hulp. Bijna alles is duidelijk geworden, sommige dingen zijn nog steeds vaag. Maar het lukt wel... 1 van die dingen die vaag blijven zijn de gevaren. Waar zitten ze nou? en waarom en wanneer??????? Ik hoor het wel, of niet. grtn game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Ben benieuwd Game naar je resultaat. Maar persoonlijk was ik voor KT88's in UL schakeling gegaan gezien je vermogens eisen i.p.v. de EL34's. Afijn kun je later altijd nog proberen als je er geld voor over hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 28 juni 2003 Author Report Share Posted 28 juni 2003 Geplaatst door Pjotr:Ben benieuwd Game naar je resultaat. Maar persoonlijk was ik voor KT88's in UL schakeling gegaan gezien je vermogens eisen i.p.v. de EL34's. Afijn kun je later altijd nog proberen als je er geld voor over hebt. dat wilde ik ook. Maar ze zijn behoorlijk duurder... e34l = 12 euro kt88 = 33 euro.... Maar ik heb nog niks van wilblauw gehoord dus wellicht... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 Kijk anders ook even hier: http://www.diyparadiso.com/price/stock-buizen.htm Staan Sovteks voor 27,5 EU/stuk. Weet niet of die gematched zijn. Moet je er wel voor naar Antwerpen Je kan ook even bellen wat het kost om ze op te sturen. Benny, de baas van die tent, is een reuze aardige kerel. Uit twee KT88 in kl-A triode haal je 20 - 25 watt. In UL ca. 35 watt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 29 juni 2003 Author Report Share Posted 29 juni 2003 danKje peter! ik ga er ff acheraan. De kt88 is sowieso mooier dan de e34l. Maar ik ontwerp nog altijd een budget versterker. Ik heb simpele blokkerntrafo;s ed. feit blijft dat je achteraf altijd nog kan proberen... groeten game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts