Kenneth_John Posted 30 april 2002 Report Share Posted 30 april 2002 Sorry was ik weer met en nieuwe vraag .De Van Medevoorts kan het zijn als je de stekkers verkeerdt in het stopkontakt steekt dat het stereobeeld wordt verdraaidt of naar en kant wordt getrokken ???Dat het net lijkt dat een van de eindversterkers minder gaat klinken (qua vermogen) ???Wel vreemdt allemaal heb ik net het probleem van het laag een beetje opgelost begint dit weer Of luister ik te aandachtig ???Of houdt het nooit op(LOL) Met vriendelijke groet Kenneth John Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 9 mei 2002 Report Share Posted 9 mei 2002 Geplaatst door audiofreak:Waarom koop je de polecheker niet van Van Medevoort? Dan los je alle netfase-problemen in 1 keer op !!! Of een normale multimeter, kun je nog meer meten dan alleen de juiste polariteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 12 mei 2002 Report Share Posted 12 mei 2002 :oOf lees op de hompage van audio paul hoe je dit kan doen met een multimeter. DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickdeJong Posted 13 mei 2002 Report Share Posted 13 mei 2002 dat had ik in het begin ook last van, het trok bij mij naar rechts, bleek dat m`n ene speaker uit fase stond een hele slordige fout om m`n + en - om te draaien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts