Sodejuu Posted 30 april 2002 Report Share Posted 30 april 2002 Hoi allemaal, Weet er toevallig iemand waar ik de infra-rood codes van een al wat oudere NAD5100 cdspeler kan vinden (op het web of zo), of heeft er iemand een remote (AB) te leen zodat ik deze codes kan overnemen? Het zou helemaal mooi zijn als iemand een AB voor dit model over heeft en deze aan mij zou willen verkopen . Ik zou er behoorlijk mee geholpen zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 30 april 2002 Report Share Posted 30 april 2002 Hoi, Als je iemand in de buurt kent met een Pronto/Marantz RC5000 AB is het een fluitje van een cent (dacht ik). Eeven de codes downloaden van www.remotecentral.com en klaar. Helaas is de speler niet te vinden. Wel de wat nieuwere types. Het proberen waard. Wellicht dat ze gewoon werken op de oudere modellen. Op het forum van die site is overigens een sectie voor discrete hunters. Een vraag daar geeft misschien resultaat. Groeten Henk (&audio) die steeds gelukkiger wordt met z'n silver bullets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 mei 2002 Author Report Share Posted 1 mei 2002 Hoi Henk, Daar had ik ook al gekeken en de codes niet gevonden. Ik heb geen Pronto maar de goedkopere Philips programmable remote en die wil ik daar ook voor gebruiken. Dus ik zoek een remote van NAD die ik ff kan lenen om de codes over te zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 2 mei 2002 Report Share Posted 2 mei 2002 Geplaatst door sodejuu:Hoi Henk, Daar had ik ook al gekeken en de codes niet gevonden. Ik heb geen Pronto maar de goedkopere Philips programmable remote en die wil ik daar ook voor gebruiken. Dus ik zoek een remote van NAD die ik ff kan lenen om de codes over te zetten. Sodejuu, Je zult het allicht al weten, maar toch. Ik heb NAD spulletjes thuis. Ik denk dat de remote van mijn NAD 319 wel de codes zal hebben voor de 5100 cd-player die je zoekt. Wordt het niet eens tijd voor een bezoekje of zo .... (volgende week bijvoorbeeld) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 mei 2002 Author Report Share Posted 2 mei 2002 Geplaatst door Ruud_F: Sodejuu, Je zult het allicht al weten, maar toch. Ik heb NAD spulletjes thuis. Ik denk dat de remote van mijn NAD 319 wel de codes zal hebben voor de 5100 cd-player die je zoekt. Wordt het niet eens tijd voor een bezoekje of zo .... (volgende week bijvoorbeeld) H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts