nando Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 He Spido praat je tegenwoordig ook in de derde persoonsvorm over jezelf... (zie hier een stukje boven) of heeft Klaas over je schouder wat meegetikt? De allerergste mensen zijn natuurlijk die student en docent tegelijk zijn. Oei dat ben ik, slik... nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido:Zoals al eerder uitgelegd: ik speel met een flinke Denon versterkercombinatie. Ik moet er niet aan denken ooit iets van Quad in huis te halen! Klaas F. demonstreert in Appelscha met een versterkercombinatie van Bryston. Ik denk dat hij dat spul mee zal nemen als hij de wildernis in trekt. Is de Array met Bryston te vergelijken? Array wordt wel eens vergeleken met Spectral. Snel, dynamisch, weinig vervorming en niet meer dan ruim 100 Watt. Voor ESL's blijkt telkens weer dat die een enorm laag rendement hebben, dus daarvoor zijn ze minder geschikt (als je hard wil draaien tenminste). Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Ten eerste is het SLK 350 en niet andersom. En ten tweede bestaat een SLK 350 niet eens... Dus nogal logisch dat ie dat stuurtje van zijn Golf GTI mooier vond dan dat van een niet bestaande auto. (...) Beste Henrie, Je hebt gelijk! Ik heb 't dingetje nog niet zo lang, en ik w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido:[QB] (Vierentwintig jaar detentie is ook wel genoeg geweest, vindt hij.) /QB] Hey, Spido! In welke NEP heb je gezeten? Want als Non Existing Person heb je natuurlijk in een Non Existing Prison gezeten en rijd je nu in een NEM (non existing mercedes) Edit: De Mercedes die je nu noemt bestaat wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido:Dat laat ik de golfies en alfaatjes doen, die ik voorbij scheur! Voorzichtig Spido, voor je het weet steekt er een boer met een kar met brandhout de weg over. En we weten allemaal hoe fout dat af kan lopen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido: Nee hoor, Sebastiaan de Vries (de beroemde recensent) zei dat! Hij heeft niet al te beste ervaringen opgedaan met de Quad versterkers in combinatie met echte luidsprekers. Spido is helemaal niet van mening dat een Quad versterker niet goed genoeg is voor de Perfect Performers, want die combinatie heeft hij nog nooit gehoord. Hij zou ook niet op het idee komen het uit te proberen ook, want van het Quade gruwt hij. (Vierentwintig jaar detentie is ook wel genoeg geweest, vindt hij.) Hij houdt overigens w Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido: Beste Henrie, Je hebt gelijk! Ik heb 't dingetje nog niet zo lang, en ik w Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Met een renault F1 lukt dat ook wel, dhuh! nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido: Beste Henrie, Je hebt gelijk! Ik heb 't dingetje nog niet zo lang, en ik w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door nando:Met een renault F1 lukt dat ook wel, dhuh! nando Ook nog wel met een Renaultje 5 Wedden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door nando:Met een renault F1 lukt dat ook wel, dhuh! nando Met een bepaalde Clio ook wel Een Clio 3.0 V6 of zo... Plaatje: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Oei, wat een beauty is dat!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door Puur:Oei, wat een beauty is dat!!!! Beter dan zo'n kappersvrouwenauto he Persoonlijk zou ik gaan voor deze: En als ik oneindig veel geld had, deze: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Neeh, dat vind ik weer niets Henrie. Zo'n Clio, dat is het wel. Ik vind de 2.0 16v Clio ook erg mooi maar eigenlijk ook iets te duur (iets van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door Puur:Neeh, dat vind ik weer niets Henrie. Zo'n Clio, dat is het wel. Ik vind de 2.0 16v Clio ook erg mooi maar eigenlijk ook iets te duur (iets van Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Je weet toch ook wel wat voor speakers je hebt? En die was je toch ook niet? Hopelijk voor z'n omgeving blijft het hiertoe beperkt Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Ooit ging dit topic over pp on tour maar we zijn tenslotte mannen en blijken dus net zo gepasioneerd over auto's te kwijlen... er valt het woord slk350 en alsof het een lont in een bus met kruit is vliegt de discussie in de auto's... grappig. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door nando:Ooit ging dit topic over pp on tour maar we zijn tenslotte mannen en blijken dus net zo gepasioneerd over auto's te kwijlen... er valt het woord slk350 en alsof het een lont in een bus met kruit is vliegt de discussie in de auto's... grappig. nando Hehe Mijn eerste 'hobby' was auto's (eerst met autootjes spelen, later modelauto's 'sparen', weer later Autovisie lezen)... Dus als je met mij over auto's begint, hou ik niet meer op Audio is er later bij gekomen, al luisterde ik altijd al wel muziek. Maar dat heb ik bijna 7 jaar gedaan op een Akai-midiset (die nu nog als tuner dienst doet). Nu, sinds bijna een jaar op een Marantz/Denon/JBL-setje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido:Hegel was een idealistisch dialecticus. Hij geloofde heilig in het filosofisch model these > antithese > synthese. Op een bepaald moment merkte een studentje (je weet hoe vervelend studentjes kunnen zijn!) op dat het denkmodel weliswaar klopte, maar dat de werkelijkheid er soms niet mee in overeenstemming was. "Dat is dan jammer voor de werkelijkheid...!" grauwde de prof. (Tatsache = feit, realiteit, - in wijdere betekenis - werkelijkheid.) Ik ben benieuwd wat Freud gezegd zou hebben over jouw aversie tegen vliezen en je bijna onbedwingbare neiging om vliezen te willen doorboren met een stekend voorwerp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door Kermit: Ik ben benieuwd wat Freud gezegd zou hebben over jouw aversie tegen vliezen en je bijna onbedwingbare neiging om vliezen te willen doorboren met een stekend voorwerp... Ik zou zeggen, vraag 'm het eens: www.freudie.org Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Met een bepaalde Clio ook wel Een Clio 3.0 V6 of zo... Plaatje: ik vind die 3.0 v6 ook een beetje tegenvallen hoor . 0-100 in iets van 7.5 seconden nee ,er gaat niks boven de clio 1.8 16v die ik had . standaard is ie 140 pk ,maar na wat gesleutel met turbo,s en aanpassingen aan het motormanagement kwam er toch 180 pk uit op de vermogensbank . en dat zonder ideale koeling van de intercooler . en hij woog maar 950 kilo kijk dan sta je natuurlijk gewoon stil h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik vind die 3.0 v6 ook een beetje tegenvallen hoor . 0-100 in iets van 7.5 seconden nee ,er gaat niks boven de clio 1.8 16v die ik had . standaard is ie 140 pk ,maar na wat gesleutel met turbo,s en aanpassingen aan het motormanagement kwam er toch 180 pk uit op de vermogensbank . en dat zonder ideale koeling van de intercooler . en hij woog maar 950 kilo kijk dan sta je natuurlijk gewoon stil h Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 Geplaatst door spido: Hahaha... dat doet me denken aan die gozer die me aan de bar vertelde dat-ie 't stuurtje van zijn Golfje GTI t Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 26 juni 2003 Report Share Posted 26 juni 2003 O, was JIJ dus die gozer aan de bar? Weet je dan nog wel dat die twee pretmeiden elk een sneeuwwitje van je hebben aangenomen... en dat je bent "vergeten" die af te rekenen? Er wordt naar je gezocht, jongen! ("Echt zo'n klepzijker met een golfie!" zei de barkeeper. "Indruk maken op de meiden, maar centen... ho maar!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door spido:O, was JIJ dus die gozer aan de bar? Weet je dan nog wel dat die twee pretmeiden elk een sneeuwwitje van je hebben aangenomen... en dat je bent "vergeten" die af te rekenen? Er wordt naar je gezocht, jongen! ("Echt zo'n klepzijker met een golfie!" zei de barkeeper. "Indruk maken op de meiden, maar centen... ho maar!) poging tot humor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts