Jump to content

PP on tour

Hendrik67
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Kermit:

(...)  Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij een voorkeur voor de Perfect Performer hebt omdat Klaas Feenstra de ontwerper/bouwer is. Niets op tegen hoor, maar ik doe het liever op basis van klankmatige eigenschappen...   :D

Wat een kletskoek van de kikker is dit weer.

Nou, ik kan me op mijn beurt niet aan de indruk onttrekken dat jij alles mooi vindt waar Quad op staat (misschien omdat het als "Kwak!" klinkt?) en waarTransTec geld aan verdient!

En wat het defloreren van elektrostaten betreft: de goede Sigmund zou het ongetwijfeld van harte toejuichen wanneer ik mijn zelfbeheersing een keertje zou verliezen en alle vliesfladderaars die ik te pakken kon krijgen met een goed ge

Dat heb ik even nagekeken, maar jij was het toch echt hoor, onder je pseudoniem "erik klijnsmit", Eeuwige forumkoning(in)

Forumlid # 674, Geplaatst 24 juni 2003 23:20.

(Ik neem maar aan dat jij zowel Kermit als Erik als RonL bent... want m

Geplaatst door spido:

Dat heb ik even nagekeken, maar jij was het toch echt hoor, onder je pseudoniem "erik klijnsmit", Eeuwige forumkoning(in)

Forumlid # 674, Geplaatst 24 juni 2003 23:20.

(Ik neem maar aan dat jij zowel Kermit als Erik als RonL bent... want m

Geplaatst door Henrie:

Ik zie ook wel overeenkomsten tussen mensen die op 'laagdruk' kicken... (lees: dikke eindbakken)...

Da's niet zo vreemd hoor, zo'n 606 schoenendoos krijgt het niet voor elkaar, dus ga je het vanzelf met meer vermogen proberen.

Zelf met vliezen schijnt dat op te gaan, het vermogen dan, niet het conus-laag :D

Andr

Geplaatst door Henrie:

Nou, met m'n 'ondermaatse' Marantzje komt er toch nog behoorlijk wat voelbaar laag uit m'n speakertjes hoor... Ok, met een dikke eindbak zal het er vast beter op worden (vermogen heb je nooit te veel immers) maar ik heb zeker niks te klagen...   ;)   :D

Oh ja, jij hebt JBL's, dan krijg je er gratis wat extra db's in het laag bij cool.gif

Of het laag ook nog transparant blijft, is een tweede :rolleyes:

Andr

Geplaatst door Henrie:

(...) doordat de speakers van m'n pa wat te dicht tegen de achterwand staan (met een baspoort aan de achterkant)...

Het zijn trouwens wel (door jou zo geliefde    ;) ) gesloten kasten.    :D

Gesloten kasten met de baspoort aan de achterkant??