Jump to content

hoofdtelefoon

depeter
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door depeter:

ik probeerde alleen maar een tip tegeven

SORRY dat dit verkeerd gevallen is.

Niet verkeerd gevallen, er zijn hier echter een paar zeer eigenwijze mensen die denken dat ze zelf een betere hebben ;);)

Zoals eerder gezegd, in zijn segment is de Sennheiser HD600 een topper, die ik zeker gekocht zou hebben als ik niet tegen de Stax aangelopen was.

Geplaatst door Ome Henk:

Wat is de overtreffende trap van denken    confused.gif

Het IS gewoon een HEEL andere.    :D

Henk, jij bent een van die (twee) eigenwijze mensen :D:D , rara wie is die andere ;)

Sluit jij je Staxje aan direct op de Sphinx eindversterker en je gebruikt hem nooit meer, maar op de Cambridge is het een ander verhaal, dus iets genuanceerder als je kunt :rolleyes:

Hee Stax o logen wel es een 600 op zo'n MF X-Can v2 gehoord .

Inderdaad een heel ander verhaal.

Oja Henk, wel je hoofd hardstikke stil houden anders glijdt ie weg :)

En dan dat apparaat van Ruud, Ik heb vroeger ook zo'n ding gehad. Gewoon bij de kraak gezet.

Het moet wel een beetje comfortabel zitten anders hoeft het voor mij niet.

komma komma komma

Dus als ik het goed begrijp dan is mijn sennheiser DN600 met een MF X-CANv2 minstens zo goed als de stax???

Teminste dat zeggen HAUDIO en SIEP.

Wat kost zo,n hoofdtelefoonversterker ongeveer????

M.vr.GR DEPETER

Tja muziek genieten met een Transrotor Leonardo en dat via een Sennheiser HD 600 met als versterker voor dezelfde hoofdtelefoon via een MF buizen klasse A triode single ended versterker dat moet je een keer beluisteren .

Om dat te vergeten moet je naar het ziekenhuis om een gedeelte van je geheugen weg te laten halen...

MvG.

Haudio

:rolleyes:

:D Heb inmiddels de MF X CAN V2, wat een verbetering. Nu eerst maar even laten inspelen, en dan onze(ja mijn vrouw doet ook mee)ervaringen uitwisselen.

Haudio, moet ik ook eerst deze versterker laten afkoelen voor verplaatsen.

Dit inverband met de buizen.......?

VR GR DEPETER

Beste U en P,

Ja het beste is om een buizenversterker altijd eerst laten afkoelen en dan verplaatsen.

En buizen hebben inderdaad een langere inspeeltijd nodig dan transistors.

Maar nadat ze ingespeeld zijn wordt het pas echt genieten ....

Ook tussen een hoofdtelefoonversterker en de vv is een goede interlink altijd een verbetering :D

Ook de richting (speeld) een rol mee ;)

MvG,

Haudio

Inmiddels hebben wij de MF X can V2 uitgebreid getest, wij zijn een luisterervaring rijker :D

Tjonge tjonge, je weet niet wat je overkomt, als ik naar de ceedee van elton John live in australia luister en je hoord het publiek gewoon een paar meter van je vandaan tewijl dat ding gewoon op je hoofd zit.

En ook op ceedee,s die we toch goed kennen hoort je dingen die je nog nooit gehoord hebt.

Voor ons is er een wereld opengegaan, ik had nooit gedacht dat ik een paar uur met zo,n ding op mijn hoofd zou zitten.

Gewoon fantasties.

VR GR DEPETER :D;)

• 5 weeks later...

Hallo ,

Laatste weken veel met de hoofdtelefoon op geluisterd, de mf x can v2 speeld na een paar weken te hebben ingespeeld de sterren van de hemel dit samen met de HD 600.

Dit is pas genieten, ook mijn oude ceedee,s zijn nu beter om aan te horen.

Wie had dit verwacht.

:D VR GR DEPETER :D;)

Geplaatst door depeter:

Hallo ,

Laatste weken veel met de hoofdtelefoon op geluisterd, de mf x can v2 speeld na een paar weken te hebben ingespeeld de sterren van de hemel dit samen met de HD 600.

Dit is pas genieten, ook mijn oude ceedee,s zijn nu beter om aan te horen.

Wie had dit verwacht.

:D VR GR DEPETER   :D    ;)

Ja, ik heb ook sinds een paar dagen zo'n X-Can V2 op proef! Klinkt zeer fraai met m'n oude Sennheiser HD540 Reference! ;)

Welke interlink gebruik jij voor de X-Can? :rolleyes: