Jump to content

StoetKit IV

Rogier
 Share

Recommended Posts

Ik gebruik de stoetkit IV nu als voorversterker. Het is echt een fijn ding, mooi klinkende phonotrap en in het algemeen een transparant geluidsbeeld. Ik vind mijn versie wel een oerlelijk ding (hij was al gebouwd). Ik denk wel dat de kit niet echt goedkoop is en dat er wellicht mooiere alternatieven zijn als je een ontwerp van het internet afplukt en zelf de onderdelen bij elkaar gaat zoeken.

dan heb je denk ik de oudere versie?

van de nieuwe kan ik nergens afbeeldingen zien. De kit is wel handig, hoef je niks te zoeken, en ik wil ook een mooie afwerking hebben, vandaar. prijs is zo uit mijn hoofd 1500 euro

gr. Rogier

Geplaatst door Rogier:

dan heb je denk ik de oudere versie?

van de nieuwe kan ik nergens afbeeldingen zien. De kit is wel handig, hoef je niks te zoeken, en ik wil ook een mooie afwerking hebben, vandaar. prijs is zo uit mijn hoofd 1500 euro

gr. Rogier

Ik heb inderdaad de oudere (volgens mij niet mindere versie). ALs er 250 euro aan onderdelen in zit dan is dat veel, dus 1500 euro vind ik ergggggg duur! Voor 1500 euro moet je echt veel mooiere voorversterkers kunnen bouwen rond bijvoorbeeld een 6sl7 of een 6sn7 ipv een e83 buis. Maar goed, het is jouw geld......

Geplaatst door TannoJ:

Ik heb inderdaad de oudere (volgens mij niet mindere versie). ALs er 250 euro aan onderdelen in zit dan is dat veel, dus 1500 euro vind ik ergggggg duur! Voor 1500 euro moet je echt veel mooiere voorversterkers kunnen bouwen rond bijvoorbeeld een 6sl7 of een 6sn7 ipv een e83 buis. Maar goed, het is jouw geld......

Volgens mij kost een beetje behuizing al 250 euro....

Hallo allemaal,

De Toccata SITEziet er goed uit!

Ik denk er sterk over om deze te gaan bouwen. een vraagje echter, de power supply, LINK NAAR AFBEELDING is de afbeelding die er staat voor 1 kanaal of voor twee kanalen?

Verder vraag ik me af of ik wel aan alle onderdelen kan komen.

Gr. Rogier

Niks van gemerkt, heb ook een goede firewall.

even terugkomend, de afbeelding die in de vorige post werd genoemd met mijn vraag of het 1 kanaal of 2 kanaals was is al beantwoordt. Te vlug gekeken.

Mijn vraag blijft of alle componenten verkrijgbaar zijn. en of het ontwerp goed is.

Als dat zo is ga ik hem bouwen, al zal dat wel een tijdje duren.

met een voolopig nog niet buizengroet,

Rogier