Rogier Posted 24 juni 2003 Report Share Posted 24 juni 2003 Heeft er iemand plaatjes en/of ervaringen met de stoetkit IV ? gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 24 juni 2003 Report Share Posted 24 juni 2003 Ik gebruik de stoetkit IV nu als voorversterker. Het is echt een fijn ding, mooi klinkende phonotrap en in het algemeen een transparant geluidsbeeld. Ik vind mijn versie wel een oerlelijk ding (hij was al gebouwd). Ik denk wel dat de kit niet echt goedkoop is en dat er wellicht mooiere alternatieven zijn als je een ontwerp van het internet afplukt en zelf de onderdelen bij elkaar gaat zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 24 juni 2003 Author Report Share Posted 24 juni 2003 dan heb je denk ik de oudere versie? van de nieuwe kan ik nergens afbeeldingen zien. De kit is wel handig, hoef je niks te zoeken, en ik wil ook een mooie afwerking hebben, vandaar. prijs is zo uit mijn hoofd 1500 euro gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 juni 2003 Report Share Posted 24 juni 2003 http://www.stoetkit.nl/enter.html Shit that is de VI, nee van de IV staat er alleen een tekening. Heb hier wel ergens een foto liggen op een stencil (de tekening lijkt niet). Heeft ook een bespreking gestaan in Homestudio (dacht ik) een paar maanden terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 24 juni 2003 Report Share Posted 24 juni 2003 Geplaatst door Rogier:dan heb je denk ik de oudere versie? van de nieuwe kan ik nergens afbeeldingen zien. De kit is wel handig, hoef je niks te zoeken, en ik wil ook een mooie afwerking hebben, vandaar. prijs is zo uit mijn hoofd 1500 euro gr. Rogier Ik heb inderdaad de oudere (volgens mij niet mindere versie). ALs er 250 euro aan onderdelen in zit dan is dat veel, dus 1500 euro vind ik ergggggg duur! Voor 1500 euro moet je echt veel mooiere voorversterkers kunnen bouwen rond bijvoorbeeld een 6sl7 of een 6sn7 ipv een e83 buis. Maar goed, het is jouw geld...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 24 juni 2003 Report Share Posted 24 juni 2003 Is de Toccata wat? Ziet er in ieder geval aardig uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 juni 2003 Report Share Posted 24 juni 2003 Geplaatst door TannoJ: Ik heb inderdaad de oudere (volgens mij niet mindere versie). ALs er 250 euro aan onderdelen in zit dan is dat veel, dus 1500 euro vind ik ergggggg duur! Voor 1500 euro moet je echt veel mooiere voorversterkers kunnen bouwen rond bijvoorbeeld een 6sl7 of een 6sn7 ipv een e83 buis. Maar goed, het is jouw geld...... Volgens mij kost een beetje behuizing al 250 euro.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 25 juni 2003 Author Report Share Posted 25 juni 2003 Hallo allemaal, De Toccata SITEziet er goed uit! Ik denk er sterk over om deze te gaan bouwen. een vraagje echter, de power supply, LINK NAAR AFBEELDING is de afbeelding die er staat voor 1 kanaal of voor twee kanalen? Verder vraag ik me af of ik wel aan alle onderdelen kan komen. Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 25 juni 2003 Report Share Posted 25 juni 2003 En je krijgt ook lekker veel spyware kado van de site waar het op staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 25 juni 2003 Author Report Share Posted 25 juni 2003 Niks van gemerkt, heb ook een goede firewall. even terugkomend, de afbeelding die in de vorige post werd genoemd met mijn vraag of het 1 kanaal of 2 kanaals was is al beantwoordt. Te vlug gekeken. Mijn vraag blijft of alle componenten verkrijgbaar zijn. en of het ontwerp goed is. Als dat zo is ga ik hem bouwen, al zal dat wel een tijdje duren. met een voolopig nog niet buizengroet, Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 25 juni 2003 Author Report Share Posted 25 juni 2003 Ik zal dit topic sluiten, en ga een nieuw topic starten onder zelfbouw/modificatie. heb de buizen nl. al besteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts