Guest StayBlow Posted 13 april 2001 Report Share Posted 13 april 2001 Hallo audioliefhebbers, Nee, ik bedoel met de topic niet het kaartspel! Wat ik wel bedoel is het volgende; mijn bescheiden setje bestaat geheel uit NAD-componenten (+ MITerminator4 en AudioLab-luidsprekers). Ik ben erg tevreden over het geluidsbeeld dat de 312 versterker geeft met de 510 speler, maar mis soms nog een beetje power achter mijn muziek. Nu bestaat er de mogelijkheid om mijn geintergreerde versterker te bridgen met een (NAD-)eindversterker zodat de eerste dus als een voorversterker gaat fungeren. Door dit te doen heb kan ik dus meer vermogen verkrijgen en ik denk dat dit de muziek ten goede zal komen. Heeft iemand ervaring met bridgen en wat is een goede eindversterker om mee te bridgen, of gaat dit alleen met een NAD-eindversterker? Ik ben benieuwd! VG, SB Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 13 april 2001 Report Share Posted 13 april 2001 Hallo StayBlow, De enige eindtrappen die in harmonie met jouw NAD 312 zullen werken zijn die van NAD. Als nl. de ingangsgevoeligheid niet exact klopt krijg je kanaalongelijkheid. Ideaal zou de NAD 912 zijn, die is op dezelfde leest geschoeid als het eindversterkerdeel van de NAD 312. Deze is niet meer in het programma van NAD, dus hooguit nog als occ. of demo te vinden. Overigens denk ik zelf dat je beter af bent met de aanschaf van domweg een betere versterker. Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts