Jump to content

Power to the preamp

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ruud:

Ik dacht eigenlijk dat het een dagsessie zou worden...eind van de middag krijg ik visite.....

Je kunt nu nog zeggen dat je "aan de race" bent (tegen je visite) :D

Want je zal toch geen speksteen primeur willen mislopen zeg ..... eek.gif

Andr

Beste,

Wat mij betreft kan de sessie ook een stuk vroeger plaats vinden, alleen is dat te vroeg voor Klaas F :(.

Vechten jullie het allemaal maar uit, ik hoor het allemaal wel op tijd.

Even een stukje algemene routebeschrijving, want je zoekt je helemaal gaar in Hilversum.

Ik weet niet waar jullie allemaal vandaan komen, maar je moet via de ring op de s'Gravenlandseweg uitkomen. Hou het AKN omroepgebouw als referentie. Als je deze aan je rechterhand hebt, ga je direct na het AKN gebouw de eerste rechts. (als je van de andere kant de S'gravenlandse weg op komt, vanaf het Mediapark van staat het AKN gebouw aan je linkerhand, en moet je de eerste afslag voor het AKN gebouw linksaf)

Dan zit je al op de "blijdensteijnlaan". Rijdt deze uit tot de T splitsing. Bij de T splitsing rechtsaf. Dan net zolang uitrijden totdat je aan je linkerhand een vila ziet met een boordje in de tuin "zoom bim". dat is nummer twaalf. Rij die steeg in, en ik zit aan de achterzijde. De auto kun je voor de deur parkeren.

suc6! :D.

Groeten,

Bas

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste,

Wat mij betreft kan de sessie ook een stuk vroeger plaats vinden, alleen is dat te vroeg voor Klaas F :(.

Vechten jullie het allemaal maar uit, ik hoor het allemaal wel op tijd.

Even een stukje algemene routebeschrijving, want je zoekt je helemaal gaar in Hilversum.

Ik weet niet waar jullie allemaal vandaan komen, maar je moet via de ring op de s'Gravenlandseweg uitkomen. Hou het AKN omroepgebouw als referentie. Als je deze aan je rechterhand hebt, ga je direct na het AKN gebouw de eerste rechts. (als je van de andere kant de S'gravenlandse weg op komt, vanaf het Mediapark van staat het AKN gebouw aan je linkerhand, en moet je de eerste afslag voor het AKN gebouw linksaf)

Dan zit je al op de "blijdensteijnlaan". Rijdt deze uit tot de T splitsing. Bij de T splitsing rechtsaf. Dan net zolang uitrijden totdat je aan je linkerhand een vila ziet met een boordje in de tuin "zoom bim". dat is nummer twaalf. Rij die steeg in, en ik zit aan de achterzijde. De auto kun je voor de deur parkeren.

suc6! :D.

Groeten,

Bas

hoi bas.

misschien is dit makkelijker hun eigen en jou postcode en ze weten hoe ze moeten rijden.

Soundevolution v.o.f.

Steijnlaan 12

1217 JS Hilversum

link

Beste Rob,

Thanx. Ik nam zelf ook al aan dat ze een routeplanner zouden gebruiken. Echter zijn de routeplanner's soms wat omslachtig, daar ze soms verkeerde routes geven, en Hilversum een doolhof is. Alles is daar een richting, en mis je een afslag dan kun je weer de hele ring opnieuw op. Dus kan het toch geen kwaad een print van mijn beschrijving te maken en die voor de zekerhied mee te nemen.

Groeten,

Bas

Groeten,

Bas

Aangezien Cris ook mee wil komen (gezien de Array pre en eind) zal het meer dan vol worden.

Dit betekent waarschijnlijk een apart praatgroepje.???

Ik kan wel eenvoudig 5 extra stoelen meenemen, (dan hebben we er altijd genoeg).

We (Chris en ik) denken nu vier mono's mee te nemen, en twee pre's.

De mono's zijn al gebalanceerd, de CD speler zou dan m.b.v. Andr

Beste :D

Nog even ten overvloede hoe het kastje inelkaar zit:

Er zitten 2 female rca's aan met een korte draad en 2 male xlr chassisdelen.

Hiermee kun je een een cdspeler met een interlink op de rca's aansluiten.

Bij mij zouden de xlr's van het kastje op een xlr interlink komen die naar de gebalanceerde mono's gaat.

Gebruik je het kastje achter een niet-gebalanceerde pre, dan komen de eindbakken sap tekort, althans in mijn set.

Maar nu .....

Met dit kastje kun je dus een cdspeler met rca interlinks aansluiten en via de xlr outputs zouden we 2 pre's aansturen (met rca inputs).

Hiervoor is een xlr (female) naar 2x rca splitter nodig.

De 2 pre's hebben een rca output, die dan nogmaals met een verloop naar de gebalanceerde mono (xlr?) kan.

Andr

Beste,

potjandriedubbeltjes! Das waar ook. Dit kastje is dus zo niet te gebruiken. Hans neem dan maar een pre mee. Dan maak ik liever een aparte afspraak voor deze test (en ik beloof dat het er zeker van komt!). Dan houden we deze avond gewoon puur als lusiteravond. Het is toch al kort dag allemaal.

Groeten,

Bas

Geplaatst door SpeedyAndr

Hallo Bas,

Toevallig stuitte ik op dit topic.

Zo kwam ik te weten dat jij niet alleen Puur, Hans en jezelf in huis zult hebben wanneer de spekstenen boksies van KF tot klinken zullen worden gebracht, maar ook nog een aantal anderen.

Jij noemde de speksteentjes een "nieuw product" van KF.

Tsja...

Allemaal nog experimenteel, hoor.

Ze worden ook nog niet echt

Geplaatst door spido:

Hallo Bas,

KF laat ze graag horen: daar ben ik wel zeker van.

Aan jou zelf, aan Puur en aan Hans in elk geval.

Zo was het ook afgesproken met Puur.

KF weet dat jullie kritiek gefundeerd zal zijn, en opbouwend bedoeld.

Maar ik weet even zeker dat KF aanmerkelijk minder vertrouwen heeft in de bedoelingen, en ook in het vermogen tot oordelen, van sommige anderen die deel uitmaakten van de luistergroepen bij Erik thuis.

Hun aanwezigheid zal voor KF een onplezierige verrassing zijn, vrees ik...

't Is misschien maar beter om de afspraak voor zaterdag af te blazen, h

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

PS. Als iemand een goed stekkerblok mee kan nemen, graag!

Groeten,

Bas

Ik zal het Audium netfilterstekkerblok meenemen. Hier zitten drie aansluitingen op voor digitale apparaten en 4 voor (eind)versterkers.

We kunnen dan nog zien of we het gebruiken.

:)

Geplaatst door spido:

Hallo Bas,

Toevallig stuitte ik op dit topic.

Zo kwam ik te weten dat jij niet alleen Puur, Hans en jezelf in huis zult hebben wanneer de spekstenen boksies van KF tot klinken zullen worden gebracht, maar ook nog een aantal anderen.

Jij noemde de speksteentjes een "nieuw product" van KF.

Tsja...

Allemaal nog experimenteel, hoor.

Ze worden ook nog niet echt