chendy Posted 29 juni 2003 Report Share Posted 29 juni 2003 Ja,ja... Een hartelijk wederom. Dat had ik nou echt niet verwacht. Zo een heuse MF (Musical Fidelity)! Heb ik ook een tijdje mee gedraait, maar dat was meer in blikjes-model. Wat voor 1 is dat dan wel niet, joh? Mvg, Chendy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 30 juni 2003 Author Report Share Posted 30 juni 2003 Geplaatst door chendy:Ja,ja... Een hartelijk wederom. Dat had ik nou echt niet verwacht. Zo een heuse MF (Musical Fidelity)! Heb ik ook een tijdje mee gedraait, maar dat was meer in blikjes-model. Wat voor 1 is dat dan wel niet, joh? Mvg, Chendy. een a 370 . 8 jaar oud . en heet . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 30 juni 2003 Report Share Posted 30 juni 2003 Erik, als je vrouw weer eens in paniek roept van dat "de vliezen breken!" dan word je dus geen vader maar zijn het je speakers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 30 juni 2003 Author Report Share Posted 30 juni 2003 Geplaatst door Henno Appel:Erik, als je vrouw weer eens in paniek roept van dat "de vliezen breken!" dan word je dus geen vader maar zijn het je speakers. nou, weet je wat veel erger is . als ik dan aan haar vraag :"welke vliezen ?" dan heb ik wel 6 maanden pikstraf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Inmiddels heeft deze kikker een paar weken met de 606II gespeeld en ik denk dat zowel Erik als ik zelf er op vooruitgegaan zijn. Je kunt wel merken dat mijn ESL's een stuk makkelijker aan te sturen zijn dan die van Erik. De II doet het duidelijk toch wel wat beter dan de I. Iets meer helderheid, iets slanker laag (maar minstens net zo diep) en een vol en schoon middengebied. Een mooie oplossing voor de periode die ik nodig heb om voor de 99 monoblocks te sparen... Want die doen het nog weer iets mooier.... en maken een erg fraai plaatje met de rest van de set.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 fijn dat je tevreden bent, op naar de monoblokken... dus over een jaar of 5??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 juli 2003 Author Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door jopie:fijn dat je tevreden bent, op naar de monoblokken... dus over een jaar of 5??????? dan koopt ie een MF a370 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 augustus 2003 Report Share Posted 4 augustus 2003 Sow! chendy, Keek eens op die link van jou over de asian party's . Ik zou het niet aankunnen daar rond te lopen............ :) Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 4 augustus 2003 Report Share Posted 4 augustus 2003 Nou erik je kan nog een stuk vooruit in die reeks van MF eindbakken die je nnu hebt... Je hebt nog de a470 (eerste transistorbak met choke regulator) en daar is nog een mono eindversterker versie van de a570... en je mag 1 keer raden hoeveel vermogen die hebben... nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts