Jump to content

Primare 200 series [groot plaatje]

JSA
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Wie kent deze mooi gevormde serie nog? Ik kan er helaas niets over vinden, geen foto's, geen reviews etc.

Het is al 7 jaar oud, maar het ziet er nog steeds uit alsof het nog in de winkels moet komen.

Kan iemand me wat meer vertellen over deze serie?

Vriendelijk bedankt.

Hieronder zie je de 204s cdspeler. Koste nieuw 7500 euro en speelt een Wadia eruit.

getpicture.php?id=9411

Tja wie kent ze niet,het zag er mooi uit en klonk ook nog eens erg goed, een beetje buisachtig.

De ontwerper Bo Christensen heeft sinds enkele jaren geleden een nieuw bedrijf opgestard "BOW", ook zeer futuristische modellen en erg goed klinkend.

Qua cd-speler niet beter maar anders dan een Wadia, Wadia heeft meer o.a. meer dynamiek en authoriteit...maar ja het is net waar je voor kiest.

Wat mij stoort is dat mensen vaak een produkt beoordelen na een keer gehoord te hebben, mischien wel in een totaal verkeerde combinatie of akoustisch gezien niet goede ruimte.

Vr. groet, Dewa.

Wat mij stoort is dat mensen vaak een produkt beoordelen na een keer gehoord te hebben, mischien wel in een totaal verkeerde combinatie of akoustisch gezien niet goede ruimte.

Ja, had ik eigelijk niet moeten doen. Het is gewoon van niveau, laat ik het daar op houden ;)

Ik zag net nog een hele set staan 2e hands, grijp je kans zul je zeggen. 11000 euro is niets toch confused.gifconfused.gif:rolleyes: