patachou Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Beste vrienden, Betreft het plaatsen van B&W 801 s 3 in een kamer (lengte 8 m) in een huis type half open bebouwing (m.a.w.: de kamer bevat een gemeenschappelijke muur). Op welke wijze stoor ik mijn buren het minste: - De luidsprekers plaatsen op 1 m van de gemeenschappelijke muur zodat de geluidsgolven weg gaan van deze muur. - De luidsprekers plaatsen op 1m van vrije muur, geluidsgolven worden dan wel in de richting van de gemeenschappelijke muur Andere suggesties om geluidshinder te voorkomen zijn altijd welkom. Alvast bedankt en tot later Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 27 juni 2003 Report Share Posted 27 juni 2003 Geplaatst door patachou:Beste vrienden, Betreft het plaatsen van B&W 801 s 3 in een kamer (lengte 8 m) in een huis type half open bebouwing (m.a.w.: de kamer bevat een gemeenschappelijke muur). Op welke wijze stoor ik mijn buren het minste: - De luidsprekers plaatsen op 1 m van de gemeenschappelijke muur zodat de geluidsgolven weg gaan van deze muur. - De luidsprekers plaatsen op 1m van vrije muur, geluidsgolven worden dan wel in de richting van de gemeenschappelijke muur Andere suggesties om geluidshinder te voorkomen zijn altijd welkom. Alvast bedankt en tot later Uit laten staan...... Ik heb met m'n buren een afspraak gemaakt... N.l. Als jullie geen last hebben van mij, heb ik geen last van jullie. En dat werkt al 8 jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 28 juni 2003 Report Share Posted 28 juni 2003 ik heb op de gemeenschappelijke muur een speciale geluidsdempende wand aangebracht. het kost een paar centen maar het werkt perfect !!! de wand is 20cm dik ik draai meestal op flink volume en de buren horen nagenoeg niets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts