depeter Posted 12 mei 2002 Report Share Posted 12 mei 2002 Wie weet waar ik een aluminium stekkerdoos kan krijgen, en wat die kost. VR GR DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
matthias Posted 13 mei 2002 Report Share Posted 13 mei 2002 Ja, daar heb ik dus ook vergeefs naar gezocht. Uiteindelijk heb ik het project van www.platenspeler.com nagebouwd (inclusief twee netfilters) Werkt prima! En ziet er wel "apart" uit. Matthias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 13 mei 2002 Report Share Posted 13 mei 2002 Hallo Depeter, Wie weet waar ik een aluminium stekkerdoos kan krijgen, en wat die kost. Bij de Praxis-bouwmarkt. Kost ongeveer 42 Euro. Groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcel van mijn hifi Posted 16 mei 2002 Report Share Posted 16 mei 2002 Kant en klaar, met dubbel afgeschermde Belden kabel eraan, massief roodkoper van binnen, en intern een steraarding i.p.v. een blikken strip: SunLeiste. v.a. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klaas Posted 17 mei 2002 Report Share Posted 17 mei 2002 Ik heb eens op de zwarte markt in Beverwijk een "Ratio electric" verlengdoos gekocht. Deze is op de onderkant na geheel van aluminium en er is gemakkelijk een flinke kabel aan te zetten. De metalen delen zijn geaard en de binnen bekabeling is van "Draka" allemaal nederlandse producten dus. Ik heb voor deze verlengdoos verleden jaar hfl. 35,- betaald. Ik weet niet of dit een special zwarte markt prijsje was. Voor meer info klik HIER ! Groeten Klaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts