Jump to content

speakerkabel

Odin
 Share

Recommended Posts

Momenteel heb ik de volgende configuratie:

Marantz SR-490

Marantz CD67-mk2

Magnat AllRibbon P8

Ik zoek hiervoor niet al te dure speakerkabel (tussen 50,- & 100,-) en die niet te schel klinken aangezien de magnat's al redelijk fel zijn in het hoog en midden.

Als iemand een 2e hands tip heeft is dit ook ok.

Tot forums

tussen 50,- en 100,- ? alles bijmekaar neem ik aan?

De van den hull cm122 ligt in de winkel voor zo'n 25 piek per meter (dan heb je al 2x2m,

daarna even doorsparen en afmonteren met een setje WBT's

• 3 weeks later...
Guest JAPie01@planet.nl

Het is een tijdje geleden, dit onderwerp, maar misschien heb je er wat aan en proberen kost extreem weinig: ik heb gisteren 13 meter UTP netwerkkabel gekocht voor fl 19,- en daarmee twee kabels van 2 meter in elkaar gezet zoals die omschreven zijn in http://www.tnt-audio.com/clinica/ffrc_e.html

Ze klinken erg goed en je kunt er prima mee bi-wiren, gewoon op de site lezen hoe dat werkt. Het geheel heb ik afgewerkt met krimpkous en het ziet er uit zoals het klinkt: gelikt. Echt de moeite waard. Deze site heb ik van Bob, via het zelfbouwforum.

• 4 weeks later...
Guest Audfiofriends

Je kunt de kabels ook gewoon zelf maken.Op mijn site staat hoe, en recenties. Verder is de van Medevoort LS2 (12,- / m.) en de Ixos 606 (40,- / m.) een aanrader. Te koop bij RAF te A

Guest KennethJohn

Hallo waarom niet gewoon tweede hands kabel ,kun je iets betere aankopen en het is ook nog eens ingespeeld.En je bent een ervaring rijker van de vorige eigenaar (mist betrouwbaar lol)MVG Kenneth (PS de all ribbon is inderdaad iets vel in het hoog en wat te vet in het laag dus advieseer ik een zo neutraal mogelijke kabel!!!!)