Odin Posted 17 april 2001 Report Share Posted 17 april 2001 Momenteel heb ik de volgende configuratie: Marantz SR-490 Marantz CD67-mk2 Magnat AllRibbon P8 Ik zoek hiervoor niet al te dure speakerkabel (tussen 50,- & 100,-) en die niet te schel klinken aangezien de magnat's al redelijk fel zijn in het hoog en midden. Als iemand een 2e hands tip heeft is dit ook ok. Tot forums Link to comment Share on other sites More sharing options...
ed Posted 17 april 2001 Report Share Posted 17 april 2001 tussen 50,- en 100,- ? alles bijmekaar neem ik aan? De van den hull cm122 ligt in de winkel voor zo'n 25 piek per meter (dan heb je al 2x2m, daarna even doorsparen en afmonteren met een setje WBT's Link to comment Share on other sites More sharing options...
swami Posted 17 april 2001 Report Share Posted 17 april 2001 Koop gewoon speakerkabels in nijmegen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odin Posted 18 april 2001 Author Report Share Posted 18 april 2001 Hhhhhhmmm... De van den Hul lijkt dus goed. Verzilveren... Ken nog wel een edelsmid die dat varkentje wel kan wassen. Alvast bedankt voor de tip's Ed en Ruud. (ook jij swami) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JAPie01@planet.nl Posted 4 mei 2001 Report Share Posted 4 mei 2001 Het is een tijdje geleden, dit onderwerp, maar misschien heb je er wat aan en proberen kost extreem weinig: ik heb gisteren 13 meter UTP netwerkkabel gekocht voor fl 19,- en daarmee twee kabels van 2 meter in elkaar gezet zoals die omschreven zijn in http://www.tnt-audio.com/clinica/ffrc_e.html Ze klinken erg goed en je kunt er prima mee bi-wiren, gewoon op de site lezen hoe dat werkt. Het geheel heb ik afgewerkt met krimpkous en het ziet er uit zoals het klinkt: gelikt. Echt de moeite waard. Deze site heb ik van Bob, via het zelfbouwforum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Audfiofriends Posted 30 mei 2001 Report Share Posted 30 mei 2001 Je kunt de kabels ook gewoon zelf maken.Op mijn site staat hoe, en recenties. Verder is de van Medevoort LS2 (12,- / m.) en de Ixos 606 (40,- / m.) een aanrader. Te koop bij RAF te A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 31 mei 2001 Report Share Posted 31 mei 2001 Vergeet ook de Monster M Serie kabels niet, prijzen vanaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KennethJohn Posted 31 mei 2001 Report Share Posted 31 mei 2001 Hallo waarom niet gewoon tweede hands kabel ,kun je iets betere aankopen en het is ook nog eens ingespeeld.En je bent een ervaring rijker van de vorige eigenaar (mist betrouwbaar lol)MVG Kenneth (PS de all ribbon is inderdaad iets vel in het hoog en wat te vet in het laag dus advieseer ik een zo neutraal mogelijke kabel!!!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts