Jump to content

PS Audio, waar te koop?

eric_audio
 Share

Recommended Posts

Ik heb de laatste tijd veel positieve verhalen gelezen over PS Audio (bijvoorbeeld de review van de HCA-2 eindbak in Stereophile), en dan gaat het mij met name over hun eindversterkers. Maar volgens mij is er op dit moment geen importeur in NL. Weet iemand waar dit merk (en liefst op een betrouwbare manier) gekocht kan worden?

Weet ik Bas, daar heb je me laatst nog uitgebreid uitgelegd in een email, maar:

-Ik dacht begrepen te hebben dat jij je eventuele commerciele activiteiten i.v.m. Crown even op een laag pitje hebt gezet.

-Ik zou sowieso graag beide merken willen vergelijken (zowel qua geluid als qua prijs).

-Aangezien PS Audio zich specifiek op de high-end markt richt (en Crown op de PA), heb ik het gevoel dat dit merk wellicht meer high-end kwaliteiten zal hebben. Dat zou een verkeerd idee van me kunnen zijn, maar dan moet ik door luisteren overtuigd worden.

Groetjes,

Eric.

Geplaatst door eric_audio:

Weet ik Bas, daar heb je me laatst nog uitgebreid uitgelegd in een email, maar:

-Ik dacht begrepen te hebben dat jij je eventuele commerciele activiteiten i.v.m. Crown even op een laag pitje hebt gezet.

-Ik zou sowieso graag beide merken willen vergelijken (zowel qua geluid als qua prijs).

-Aangezien PS Audio zich specifiek op de high-end markt richt (en Crown op de PA), heb ik het gevoel dat dit merk wellicht meer high-end kwaliteiten zal hebben. Dat zou een verkeerd idee van me kunnen zijn, maar dan moet ik door luisteren overtuigd worden.

Groetjes,

Eric.

Beide versterkers zijn heel mooi.

Laat ik wel voorop stellen dat de Crown een absoluut audiofiele klank heeft, en wel stabieler is dan de PS.

Groeten,

Bas

Ik heb me een paar dagen geleden ingeschreven, Andre, maar ik heb nog geen antwoord. Als ze jou nou meteen helpen morgen, hoor ik het graag van jou. Ik heb van hun website wel begrepen dat er importeurs zijn in Duitsland en in de UK. Misschien dat een van hen ook Nederland bedient.

Eric.

• 1 year later...
Beste Eric,

Het is leuk te weten dat de Ps-Audio HSA-2 exact werkt als de Crown k2. Zelfde PWM techniek. Alleen past Crown de PWM techniek gebalanceerd toe.

Groeten,

Bas

De HCA2 heeft iig ook gebalanceerde ingangen.

Grappig dat de PS Audio er maar 150 watt uitperst bij 8 ohm en de Crown K2 500 watt.

176_28.jpg

Beste Eric,

Het is leuk te weten dat de Ps-Audio HSA-2 exact werkt als de Crown k2. Zelfde PWM techniek. Alleen past Crown de PWM techniek gebalanceerd toe.

Groeten,

Bas

De HCA2 heeft iig ook gebalanceerde ingangen.

Grappig dat de PS Audio er maar 150 watt uitperst bij 8 ohm en de Crown K2 500 watt.

176_28.jpg

PS Audio wordt in elk geval in Leiden verkocht:

www.senseofmusic.nl