Guest Frank Boshom Posted 17 april 2001 Report Share Posted 17 april 2001 Onlangs heb ik besloten B&W CM 4 luidsprekers te willen. De adviesprijs is 1750 per stuk, reden om eens te kijken of het niet wat goedkoper kan. En jawel; Stassen.nl bood ze me aan voor 1450. Leuk verdiend, ja, dat dacht ik ook. Helaas kunnen zij ze, nu het puntje bij paaltje komt, niet leveren. Weet iemand een ' dozenschuif-winkel' waar ze niet die hoge prijzen aanhouden? De winkelier hoeft per slot van rekening aleen maar te bestellen, service en luisteren enz. hoef ik niet! Hele land; ik rij er graag hen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vincent Posted 17 april 2001 Report Share Posted 17 april 2001 Ermmm....... Mediamarkt of Duitsland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bas v Posted 17 april 2001 Report Share Posted 17 april 2001 Eh Frank, Of je bent heel dom en je koopt de speakers zonder te luisteren.... Of je bent zeer asociaal door luidsprekers ergens te beluisteren, gebruik te maken van deskundig advies en kostbare tijd van een winkel en vervolgens ergens anders kopen.... Aan jou de keus. Groet? Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frank Boshom Posted 18 april 2001 Report Share Posted 18 april 2001 Tuttuttut Bas... Je gaat van het slechtste van de mens uit. In mijn geval is er een optie 3: mijn vriend heeft deze luidsprekers, ze klinken prima, ik vind ze mooi, we hebben ze uitgeprobeerd op mijn versterker, gevolg: ik wil ze eveneens hebben. In dit geval een klassiek geval van een goed product dat zichzelf verkoopt. Al met al de verdiensten van de producent dus. Daarom wil ik graag weten waar ik ze tegen een niet al te hoog bedrag kan kopen. Als je een adres weet, stel ik het op prijs als je reageert. Groet, Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bas v Posted 18 april 2001 Report Share Posted 18 april 2001 Hoi Frank, Ik had me die derde optie al gerealiseerd, maar ging even uit van het slechte in de mens ;-) Hele opluchting. Volgens mij is Stassen meestal erg goedkoop. Succes ermee. Groet, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Posted 21 april 2001 Report Share Posted 21 april 2001 Stassen is inderdaad goedkoop, alleen jammer dat ze geen nazorg verlenen, mocht je problemen krijgen met je apparatuur( ik spreek uit ervaring!), maar hier is de prijs natuurlijk naar. Vind je service "wel" belangrijk betaal dan iets meer en ga op zoek naar een goeie dealer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthijs Jager Posted 22 april 2001 Report Share Posted 22 april 2001 Hallo Roger, Die nazorg van Stassen klopt maar ten delen, ik heb persoonlijk een gloed-nieuwe marantz pm-78 gekregen toen bij mijn marantz de reparatie te lang duurde. Okee, ik heb er elke week over moeten bellen voor twee maanden, maar dat had ik er uit eindelijk graag voor over. Dus... samengevat (in mijn situatie) de nazorg is standaard iets onder de maat maar als je er zelf wat moeite voor doet komt het allemaal in orde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted 25 april 2001 Report Share Posted 25 april 2001 Helaas kan ik niet over stassen meepraten; ze gaven een goedkope prijs voor de B&W's maar nu het puntje bij paaltje komt kunnen ze niet leveren omdat "de importeur niet meewerkt..." Dus als iemand een ander goedkoop B&W bedrijf weet : graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts