Guest Vanquisch Posted 17 april 2001 Report Share Posted 17 april 2001 Heeft iemand ervaring met een van deze twee a/v receivers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 april 2001 Report Share Posted 17 april 2001 Hallo, Ik ken ze allebei niet, maar als je toch moet kiezen voor een van de twee, dan altijd voor de Pioneer gaan en zeker niet voor de ZO-NIE. Greetz, Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
berry Posted 19 april 2001 Report Share Posted 19 april 2001 ja, met beide. absoluut onvergelijkbaar!!!! twee werelden van verschil, maar ga asjeblieft zelf luisteren. vijf minuten zijn voldoende. leve de pioneer!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Harold Posted 19 april 2001 Report Share Posted 19 april 2001 Ik heb met beide A/V Receivers ervaring omdat ik zelf de Pioneer VSX-839 heb en een goede vriend van me de Sony DB-940. Ik kan je vertellen dat, toen we een test hielden met onze beide receivers dat op mijn Tannoy D500 speakers de Sony niet die schop onder de kont geeft die deze Tannoy's nodig hebben. In een later stadium hebben we de beide Receivers vergeleken in combinatie met een Tannoy R2. Pioneer komt met een warme klank en een strakke bas terwijl naar mijn mening de Sony een blikkerige klank ter gehore brengt; hierbij alweer een punt om voor de Pioneer te kiezen. Denk trouwens wel aan de leuke extra die de Pioneer VSX-859 biedt door middel van de 'THX Surround EX' compatibiliteit. Ik hoop u hiermee genoeg geinformeerd te hebben. Met Vriendelijke Groet, H. Oldenburg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts