musicfreak Posted 5 november 2002 Report Share Posted 5 november 2002 mijn vraag is de volgende:ik wil de volgende componenten aanschaffen in de sony es serie,MD speler MDS-JA333 ES SACD speler SCD-XA333 ES receiver STR-VA555- ES en een ROTEL RB 1070 2TRAPS eindversterker voor perfect stereo op de frontspeakers.dit in combiatie met de b&w CDM 9NT frontspeakers b&w CDM CNT centerspeaker b&w CDM SNT rearspeakers is er iemand die ervaring heeft met deze set in de sony es serie en/of met de b&w speakers in deze opstelling??? ik ben erg nieuwsgierig!!! groetjes henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 6 november 2002 Report Share Posted 6 november 2002 Daar kan je het zeer goed mee doen, je hebt over het algemeen de wat betere ES componenten te pakken, vooral je cd-speler en je minidisc keuze lijkt me zeer geslaagd. Wat betreft de receiver ben ik wat minder overtuigd, hangt er een beetje vanaf wat je ervoor gaat betalen. De combinatie met B&W is ook wel goed naar mijn mening, al zijn de meningen daar misschien wat over verdeelt. Dat lijkt me voer voor degenen die hier onder mij nog wat gaan schrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 november 2002 Report Share Posted 6 november 2002 Ik zal niet echt reageren. Mijn mening over S... is dacht ik wel bekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicfreak Posted 7 november 2002 Author Report Share Posted 7 november 2002 ik begrijp dat je slechte ervaringen hebt met sony.maar als ik overweeg 1900 euro te betalen voor de STR-VA555-ES topreceiver verwacht ik gewoon topkwaliteit.en met de ROTEL RB 1070 2 traps eindversterker als aanvulling op het stereo geluid,in combinatie met de bovengenoemde es comonenten met de B&W CDM 9 frontspeakers CDM center CDM rearspeakers, dan moet dit toch een ongelofelijke sound opleveren?????? wie weet hier meer over of heeft deze set gehoord?? kortom WIE KAN MIJ ADVISEREN!!!!! ALVAST BEDANKT GROETJES HENK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 november 2002 Report Share Posted 7 november 2002 Volgens mij valt het wel mee met Sony. Misschien het geen topmerk, maar de ES-serie is best aardig. Zeker als je een receiver van €1900 koopt, is daar opzich niks mis mee. Dat er betere zijn, is ook duidelijk, maar dat het ook zeker minder kan, is ook duidelijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 7 november 2002 Report Share Posted 7 november 2002 Als het je alleen om (multichannel) muziek te doen is zou je ook kunnen denken aan de multichannel ANALOGE voorversterker van Sony TA-P9000ES. http://www.stereophile.com/showarchives.cgi?700 Dacht dat ie iets van 700 euro kost in Duitsland. Houd je meer geld over voor een paar goede eindversterkers en heb je minder last van "electronische processor zooi" in je signaal weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts