sramx.o. Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 he,hallo luitjes. wie is bekend met het merk sign-audio kabels. hoorde ze gisteren bij hobo. was wel onder de indruk. maar graag reactie. en voor de oplettende ben wel verkoper van audio-video maar meer van het soort merken die je overal langs de kant vindt.(dus s.ph.jv.etc)maar gelukkig weten wij allemaal beter dat er meer te halen is. en dat maakt het nu zo leuk aan deze hobby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Erg fraaie kabels; Sign Audio... Kenmerkend is bij deze kabel, dat hij erg "stil "is. Sommige mensen ervaren dit als saai, maar dat is absoluut niet waar. De verhoudingen binnen je set blijven nagenoeg onaangetast, en deze kabel laat stemmen/ instrumenten op ware grote horen. Ik speel zelf met NBS bekabeling en ook dat gaat erg goed. Het is puur een kwestie van smaak en combinatie met de rest van je set. De moeite zeker waard om eens een test-exemplaar op je set te hangen. ( En probeer dan ook de kabels door te trekken; d.w.z. van 1 merk interlink/ l.s. kabel en ac-cords. Succes !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 http://www.signaudio.com Had al eerder opgemerkt dat een van de nieuwe forummers "signaudio.com" achter zijn naam had staan bij zijn e-mail adres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davi Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 De aandacht is normaal na z'n show. Ik vind het goed dat het een Nederlands product is die zich kan meten met de top van de wereld. Ook is het goed om Nederlandse producten te promoten. Over de kabel kam ik kort zijn ik speel zelf met Nirvana gekocht in USA jaren geleden ook op de hobo show speelde ze met Nirvana & Sign ik vind de combinatie slim geen hardheid. Miscchien eens een meter gaan proberen. Davi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Wat ik een groot pluspunt van Nirvana bekabeling vindt:de rust,enorm! Een groot nadeel;erg platte presentatie. IKKE Maar het blijft natuurlijk persoonlijk en afhankelijk van de toegepaste apparatuur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Oja,maar het betrof hier een Sign topic De Sign die ikzelf heb gehoord (interlinks/de een E.300,ander E.400),ik had zeker niet het idee dat deze buitenproportioneel goed presteerden m.b.t. het aangehechtte financiele kaartje. IKKE Ook dit is uiteraard persoonlijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Geplaatst door Davi:De aandacht is normaal na z'n show. Ik vind het goed dat het een Nederlands product is die zich kan meten met de top van de wereld. Ook is het goed om Nederlandse producten te promoten. Davi Ik bedoelde eigenlijk de link van zijn(nieuwe forummer) e-mail adres naar Master Base>Dynamic Solutions Rick Paap maakt zeer mooie speakers, dat heb ik al eens eerder in een ander topic gezegd, en mogen best een keer in de schijnwerpers gezet worden. Hij is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davi Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Hoi Ruud, Aitos? ken ik niet vertel er eens wat over land van herkomst, techniek, klankeigenschappen. Davi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davi Posted 6 juli 2003 Report Share Posted 6 juli 2003 Ruud, Aitos, gevonden een goede vriend van mij vertelde mij dat Rhapsody dealer van het product is. Een OTL ontwerp van wie of waar het vandaan komt kon hij mij niet zeggen Wel hoorde ik dat er een set van meer dan twee ton stond te spelen en in een andere ruimte een set van een paar duizend gulden die meer muziek maakte dan het duurdere systeem hier speelde men met aitos. Davi Link to comment Share on other sites More sharing options...
sramx.o. Posted 6 juli 2003 Author Report Share Posted 6 juli 2003 Geplaatst door Hi-Fifi:Oja,maar het betrof hier een Sign topic De Sign die ikzelf heb gehoord (interlinks/de een E.300,ander E.400),ik had zeker niet het idee dat deze buitenproportioneel goed presteerden m.b.t. het aangehechtte financiele kaartje. IKKE Ook dit is uiteraard persoonlijk! he hifi.wat voor apparaturr heb je dan. ik zelf heb primare en audio physic yara. heb nog steeds daarop weinig reactie of iemand ook deze set kent of weet wat goed kan uitpakken.hobo stelt wel mag luisteren maar volledig betaald.ja maar wat als je 2 merken wil beluisteren.(wordt een beetje veel).dus als je suggestie hebt. en wat voor sp.kabel gebruik jij nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 7 juli 2003 Report Share Posted 7 juli 2003 Geplaatst door Davi:Hoi Ruud, Aitos? ken ik niet vertel er eens wat over land van herkomst, techniek, klankeigenschappen. Davi >>Aitos<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts