Mick Posted 19 april 2001 Report Share Posted 19 april 2001 Wie heeft er tijdens de Hi-Fi Video Show Overijssel op 17 en 18 maart naar de opstelling van Tannoy geluisterd waar de D-500 uit de Definition serie samen met een WideBand Tweeter en Myrad apparatuur werd gedemonstreed. Wie heeft deze combinatie gehoord of heeft ervaring met deze losse WideBand Tweeter en kan er iets over vertellen omtrent de (hoorbare) werking van deze Tweeter. Bijvoorbaat dank voor je reactie. Mick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Posted 20 april 2001 Report Share Posted 20 april 2001 Tijdens de Lente Doelen Show heb ik naar de Tannoy TD12 geluisterd waar standaard een WideBand Tweeter opgemonteerd is, en het viel me op dat de muziek heel gemakkelijk het "LIVE" gevoel kon neerzetten iets wat mij in het verleden van bij een presenatie van de Tannoy Kingdom 15 (waar ook een WideBand Tweeter ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Retep Posted 21 april 2001 Report Share Posted 21 april 2001 Ik heb tijdens de doelen de 5-kanaals SACD beluisterd op B&W 801's. Op mijn vraag of wideband technologie te horen is werd geen bevredigend antwoord gegeven. Ik heb sterke twijfels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts