Jump to content

Musical Fidelity of Audio Analogue?

andredynaudio
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op zoek naar een versterker, en heb inmiddels een aantal beluisterd, waaronder de Musical Fidelity 308 en Audio Analogue Maestro.

Ik heb Dynaudio Contour 1.3 SE speakers met een Meridian 506.24 cd speler.

Van de Audio Analogue versterker was ik behoorlijk onder de indruk, vooral qua klank en controle in het laag, maar ik heb toch het idee dat de MF308 de muziek beter plaatst, er zit meer diepte in.

Daarintegen vindt ik de MF in het midhoog na een tijdje luisteren een beetje aggersief klinken, en het laag is mider imposant.

Ik vraag me af of de NuVista M3 van MF die aggresieve klank ook heeft, of is deze versterker wat rustiger, en is er iemand die bovengenoemde combinaties van versterker/speakers kent.

Hallo Andre,

De nu vista van mf is voor zien van nuvistor

buisjes dat geeft toch een wat zachter karakter, ik heb hem nu een week in huis en wil hem niet meer kwijt.

De controlle over het laag is subliem.

Heb ook de maestro beluisterd maar vind

hem niet de power hebben als de nu vista.

Er is overiges zeer moeilijk aan te komen,

maar als je een nu vista kan krijgen doe het.

VR GR DEPETER :P;)

Nou Richard dat gaat bij audio niet op. 25 jaar geleden was kwaliteitsaudio veel en veel duurder dan nu. Lees maar eens een Luister van die tijd.

Nou Richard dat gaat bij audio niet op. 25 jaar geleden was kwaliteitsaudio veel en veel duurder dan nu. Lees maar eens een Luister van die tijd.

Huh ?! eek.gif:rolleyes: Dat gaat niet altijd op...

Veel audio-produkten (zoals de Linn LP12, Rogers LS3/5, Quad ESL63,etc,etc) die 25 jaar geleden ook al op de markt waren, kostten inmiddels 't veelvoudige.

Groeten,

Alco

[Geplaatst door Alco:

Huh ?! eek.gif:rolleyes: Dat gaat niet altijd op...

Veel audio-produkten (zoals de Linn LP12, Rogers LS3/5, Quad ESL63,etc,etc) die 25 jaar geleden ook al op de markt waren, kostten inmiddels 't veelvoudige.

Groeten,

Alco

er zijn genoeg alternatieven voor veel minder geld die ook heel erg goed zijn