robin Posted 20 april 2001 Report Share Posted 20 april 2001 Hoi, Ik heb al een DVD speler en ik wil nu een goed systeem kopen...maar ik heb niet al te veel geld (student). ik heb ongeveer 2000 to 2500 gulden te besteden. En ik wil dat mijn receiver dts, ac-3, m-peg-2 ondersteund. Wat is een goede aanrader voor receivers en luidsprekers samen voor deze prijs? Ik weet niet wat goede receivers zijn, ik zat zelf te denken aan Philips FR-975 / FR-976, JVC 7000R / 8000R.... Zijn deze wel zo goed? Maar wat zijn dan ook nog goede speakers die daarbij passen? Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen... Alvast heel erg bedankt, Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odin Posted 22 april 2001 Report Share Posted 22 april 2001 kijk is op de volgende linken: www.marktplaats.nl voor als je goeie 2e hands ook goed vind www.audioreview.com voor de recensies succes, Odin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost Posted 22 april 2001 Report Share Posted 22 april 2001 kijk eens naar een onkyo receiver met bv quadral odin speakers ong 3000 of inderdaad tweede hands Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts