[[Game]] Posted 9 juli 2003 Report Share Posted 9 juli 2003 hi, Toen ik daarna ff op de site van eichmann keek, (de producent van de bejubbelde bullit plug) zag ik dat zei ook interlinks en speakerkabels produceren. Zou dat ook zo goed zijn als de pluggen? Iemand? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 9 juli 2003 Report Share Posted 9 juli 2003 Ik meen mij een niet zo positieve recensie te herinneren over deze kabels. Zeg maar buitengewoon slechte kwalificatie! Weet niet meer in welk blad IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 10 juli 2003 Report Share Posted 10 juli 2003 En in de stereoplay van een paar maanden geleden werden ze als zeer goed getest. Zo zie je maar weer, recensies zeggen eigenlijk niks over kabels, zelf proberen blijft het beste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 10 juli 2003 Author Report Share Posted 10 juli 2003 misschien herrinnert hifi het zeg verkeerd.... :? het leek mij wel interesant ivm met hun bullit-plug succes. wrong thinking? (Wellicht zijn er persoonlijke ervaringen, want recensies zeggen mij niet zoveel.) game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 Eichmann cables zijn zeer goed. In nederland worden ze eigenlijk als enige land niet zo goed getest. Raar. Ik heb ze zelf ook, de Eichmann Six is te vergelijken met de MIT Terminator II. De MIT is iets muziekaler, de Eichmann iets gedetaileerder. Een hele mooie kabel. Ondergewaardeerd in mijn ogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 19 augustus 2006 Report Share Posted 19 augustus 2006 Is er nog iemand die vandaag de dag met de Eichmann interlinks of luidsprekerkabels speelt en daar wat over kan vertellen? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 19 augustus 2006 Report Share Posted 19 augustus 2006 Is er nog iemand die vandaag de dag met de Eichmann interlinks of luidsprekerkabels speelt en daar wat over kan vertellen? Hubertinus Op htforum zijn er nogal wat gebruikers en items aan gewijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts