Xenophon Posted 11 november 2002 Report Share Posted 11 november 2002 Ik ben van plan om in mijn nieuwe auto een beetje een mooie instalatie te leggen, Ik heb de keuze nu laten vallen op de Lanzar Vibe 410 In combinatie met de infinity 505 cs composet voor voor in de auto. Op termijn wil ik er een Rockford Fosgate subwoofer bij. Heeft iemand ervaringen met een van deze merken of opmerkingen. Ik weet namelijk helemaal niets van Caraudio. alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 november 2002 Report Share Posted 11 november 2002 Geplaatst door Xenophon:Ik weet namelijk helemaal niets van Caraudio. alvast bedankt Ik ook niet. Ik vind het geluid in de auto ook helemaal niet zo belangrijk. Als het thuis maar klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 november 2002 Report Share Posted 11 november 2002 Een goeie auto klinkt van zichzelf al mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts