Jump to content

rotel

musicfreak
 Share

Recommended Posts

Yep,

Ik heb een Rotel RCD 971 cd speler (ca. NLG 1.670,--). Prima apparaat, helder geluid veel detail en zeker met HDCD errug goed te pruimen! Misschien is het soms een beetje clinisch.

Qua muzikaliteit zijn er dus merken die veel beter scoren (en die zou ik graag willen hebben, maar ja?!? Ping ping weet je....). Het hangt er dus helemaal vanaf wat je wilt.

De combi met mijn oude DM220i van B&W heb ik nooit kunnen maken omdat die al een aantal jaren de deur uit zijn.

gr.

Frank

• 1 month later...

Min of minder,

Ik heb alleen een Rotel AV-voorversterker (RSP-976). Als eindversterkers gebruik ik de NAD C270 en de 214 met de B&W CDM 7nt. Als AV-voorversterker ben ik zeer tevreden, de combinatie NAD met B&W kan ik ook zeer aanbevelen. Rotel zal niet veel afwijken van NAD.

Het is allemaal afhankelijk van je muziek-smaak en niet op de laatste plaats: wat heb je uit te geven.

De importeur van B&W is dezelfde als die van Rotel, dit zal denk ik niet voor niets zijn.

Gewoon luisteren en combinaties proberen,

succes.

Guest Huub Derkx

Ik heb een Rotel RA 931 versterker gehad in combinatie met B&W 305 speakers. De Rotel versterker klonk erg gecomprimeerd. Niet echt een aanrader.

Hubertinus