FrankD Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Snap er ook niks van, Het hele weekend Pat Metheny live op het NSJ en daar hoor je hem niet over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Op het Nord Star Jazz festival..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Wie is 'hem' ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Geplaatst door Alco:Wie is 'hem' ? SA natuurlijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Geplaatst door Maurice: SA natuurlijk! Tuurlijk... Wie is SA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 ex mister Krell, mister Aragon. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Hmm, nou snap ik er eerlijk gezegd nog weinig van.... Waarom zou hij 't dan over Pat Metheny moeten hebben ? (daarvoor zou ik ook niet naar NSJ gaan) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Geplaatst door nando:ex mister Krell, mister Aragon. nando Ah, ok... Ik hoor 'm anders ook niet vaak over Pat Methany trouwens hoor... Alleen bij luistersessies gebruikt ie dat vaak geloof ik. Misschien is ie nu gewoon aan het genieten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 Jij gaat toch ook naar de Paladins als ze een beetje in de buurt zijn Da's waar Ome Henk. Ik wist echter niet dat die SA normaal een liefhebber is Pat Metheny. Ik zou by the way, niet gauw naar The Paladins gaan als ze ook op NSJ zouden komen. Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 11 juli 2003 Report Share Posted 11 juli 2003 haha, ik lees (lees: onthoud) alleen wat ik interessant vind Ome Henk. Met name de muzieksmaken vergeet ik vaak wel weer. (tenzij iemand een heel uitgesproken smaak zoals bijvoorbeeld Erik of Qwert.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Sa had zelfs kaartjes gekocht. Bleek bij het uitprinten dat er tevens een dagkaart nodig was...... En die waren op...!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Sa had zelfs kaartjes gekocht. Bleek bij het uitprinten dat er tevens een dagkaart nodig was...... En die waren op...!!! En ik vind die bedragen trouwens niet normaal meer, Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door Alco: Da's waar Ome Henk. Ik wist echter niet dat die SA normaal een liefhebber is Pat Metheny. Ik zou by the way, niet gauw naar The Paladins gaan als ze ook op NSJ zouden komen. Greetings, Alco Zo maak je nog eens kennis met een muziekstijl die je nog niet kent, ik kan me na de samenvatting van vanavond op nederland 3 voorstellen dat iemand weg is van Pat Metheny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 juli 2003 Report Share Posted 12 juli 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 neehoor, want het is heeeel stil in de zaal tja, waar is je referentie als je een concert te duur vindt en het geld alleen maar in hifi steekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 Geplaatst door JSA:neehoor, want het is heeeel stil in de zaal tja, waar is je referentie als je een concert te duur vindt en het geld alleen maar in hifi steekt Ik bezoek liever betaalbare concerten, zodat ik ook nog geld voor cd's en apparatuur over houd Het was trouwens voor het eerst niet volledig uitverkocht (extra concerten), dat het prijskaartje hier aan bijdraagt kan ik me goed voorstellen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: en dan sta je daar voor die 180 euro ,tussen al die fluitende en joelende mensen . nee ,doe mij maar een fluisterstil philarmonisch orkest van 35 euro eerste rang , of een orgelconcert van 5 euro . das pas "live" en zo heeft iedereen weer andere wensen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 Geplaatst door JSA:neehoor, want het is heeeel stil in de zaal tja, waar is je referentie als je een concert te duur vindt en het geld alleen maar in hifi steekt Hoewel ik het best kan betalen vind ik 180EU en dan ook nog pp (per persoon) ook te gortig voor een concert. Bij de weg, wie heeft ooit verzonnen dat je een life referentie nodig hebt om van je set thuis te kunnen genieten? Zo'n referentie heb je toch alleen maar nodig om op fora gezellig te kunnen kibbelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 Geplaatst door JSA:neehoor, want het is heeeel stil in de zaal tja, waar is je referentie als je een concert te duur vindt en het geld alleen maar in hifi steekt Ik vind concerten niet echt duur. Maar ja, al die t-shirts en andere merchandise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 Geplaatst door Pjotr: Hoewel ik het best kan betalen vind ik 180EU en dan ook nog pp (per persoon) ook te gortig voor een concert. Bij de weg, wie heeft ooit verzonnen dat je een life referentie nodig hebt om van je set thuis te kunnen genieten? Zo'n referentie heb je toch alleen maar nodig om op fora gezellig te kunnen kibbelen 180 euro voor 3 daagjes is uberhaupt te duur voor een festival waar er nauwelijks jazz wordt gespeelt drie dagen moet je ook niet gaan denk ik, dan raak je verzadigd. Maargoed, een avondje naar een musical kost ook zo meer dan 55 euro, dus alles is gewoon duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:[QB] nee ,doe mij maar een fluisterstil philarmonisch orkest van 35 euro eerste rang , QB] Ja, dan vallen al die kuchjes tenminste beter op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 13 juli 2003 Report Share Posted 13 juli 2003 Ach ja Jasper,waar zijn de tijden van de gratis festivals gebleven. Kan mij nog de eerste popfestivals in het Zuiderpark in Rotterdam herinneren. Twee dagen uit je dak gaan zonder verveling. Kan mij nog De Specials, UB40, de Ramones, Bad Manners e.v.a. herinneren op 1 festival en nog gratis ook. De Ramones zijn niet helemaal mijn smaak, maar 2 uur achter elkaar in hoog tempo atletenrock live is toch wel iets bijzonders. North Sea was lang geleden ook te gek, toen het net een paar jaar draaide. Maar het is verworden tot een futloos peperduur juppenfeestje. Je moet echt geluk hebben om voor je goede geld iets bijzonders mee te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP Posted 14 juli 2003 Report Share Posted 14 juli 2003 Bij mij staat iedere avond een live band te spelen, kost wel wat het kaartje, maar uitgesmeerd over 10jaar valt het best wel mee Groet Rene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 14 juli 2003 Report Share Posted 14 juli 2003 Geplaatst door RP:Bij mij staat iedere avond een live band te spelen, kost wel wat het kaartje, maar uitgesmeerd over 10jaar valt het best wel mee Groet Rene En allemaal moeten ze meeeten ........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts