Jump to content

harman/kardon avr 200

Xenophon
 Share

Recommended Posts

Joho

Et is een receiver, mijn excuses voor t verkeerde woordgebruik. maar begrijp me niet verkeerd iedereen rond om mij heen denkt dat philips minisetjes even goed klinken als quadral shoguns. met andere woorden niemand weet er iets van, en als je dan receiver zegt zie je altijd ogen heel groot worden zovan watisda? een mini setje ??

met zoon deeveedee er in??

magoed

mijn ervaring met de avr 200 is tot nu toe erg positief, ik kan nu al absoluut niet meer terug naar af.

Vroeger hoorde ik laag en hoog net zo als bij de setjes op mn werk ( leo v schaijik in Venray) ik zag alle tonen als een grote doorlopende klont geluid bass en treble leken aan elkaar te zitten. met de hk krijg ik in een keer een heel breed geluids spectrum, tonen zijn echt wel in 3 duidelijke toongroepen te verdelen. verder is het een zeer heldere weergave geen geruis, dat ben ik niet gewend. Ik heb nog geen ECHT goede cd speler maar wat ik in de winkel hoorde klonk de muziek ook erg gedetailleerd. snaar aanslagen ed.

Qua klank vind ik em erg eerlijk (als je dat zo noemt) geen dikke dreun in rustige muziek, maar wanneer ik iets draai waar meer bass in zit is die er ook, gelukkig geen dreunerige weergave maar droog en diep.

ik heb sinds ik m heb mn moeder niet meer horen klagen dat ik te veel dreun heb, nu vraagt ze eerder of ie iets harder mag, wat geen probleem is, aangezien hij in alle volume standen goed presteerd.

Maja

das mijn mening

Voor mij is dit een gigantische sprong vooruit.

Wanneer ik een huis gevonden heb ga ik ook achter nieuwe speakers aan vervanging voor mn Beuse 601 series 2. daheeft nu nog geen zin te weinig ruimte en niet echt denderende acoustiek. :(

Ave,

"Xenophon"