Jump to content

Draaitafelen,echt een ramp?

pietje bell
 Share

Recommended Posts

Als ik zo de stukken over draaitafels lees,breekt het zweet me uit.

Ik ben van plan weer op nieuw met de draaitefel te starten.

waarom?

Als ik jullie, forum leden moet geloven (de meeste van jullie dus),deugt geen enkele tafel,behalve die ene die jullie bezitten,idem met elementen.

Zou ik "mijn" tafel gevonden hebben,zouden er maar 1a',2 mensen in N.L. zo'n ding echt kunnen afstellen.

mocht ik een goed afgestelde tafel (eindelijk) in huis hebben,mag ik hem eigenlijk niet aanraken,anders verloopt hoek x en anders wel wat anders,ofwel je moet zelf ook een electronikus zijn.

Zelf luisteren.

probeer maar ergens op deze aarde,een vergelijking te doen tussen 2 of meer tafel/elementen van jou keus,onmogelijk!

En toch wil nog wel een draaitafel aanschaffen,ook al word ik van bovenstaant heel onzeker.

M'n vraag is dus eigenlijk, is het nou zo'n ramp,of is de praktijk toch.....help.

Gr.P.B.

Het slimste wat je kan doen is een reisje naar Sneek maken. En dan Audio Selectief bezoeken. Henk(op dit forum Haudio) zal je als geen ander kunnen helpen met het zoeken naar best bij jou passende draaitafel, nieuw of 2dehands.

groeten,

"Rienk.

Geplaatst door pietje bell:

Als ik zo de stukken over draaitafels lees,breekt het zweet me uit.

...

M'n vraag is dus eigenlijk, is het nou zo'n ramp,of is de praktijk toch.....help.

Gr.P.B.

En dan te bedenken dat 20 jaar geleden miljoenen van die monsters gewoon in de huiskamers stonden...

horror, horror

mad.gif

Hallo Pietje Bell,

Ik kan me die frustratie wel voorstellen.

Ik heb er zelf ook een tijd mee gezeten.

Het is moeilijk om thuis 't nodige te kunnen proberen, zowiezo moet elk exemplaar eerst goed worden afgesteld, waarvoor men bijna een speciale studie moet hebben gevolgd, lijkt 't wel. Kortom, eerst moet je 't hele land doorkruizen om die ene analoog-goeroe te bezoeken om 't apparaat af te stellen.