boomerang Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Effe een klein vraagje... Heeft er iemand ervaring met de Spectral DMC-15 ? Laat maar horen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Mmmm,even kijken.. Ik heb weleens een gehele Spectral set gehoord,kort en bondig kwam het hier op neer Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 15 juli 2003 Author Report Share Posted 15 juli 2003 Eventuele suggesties in die prijsklasse ?! ( DMC-15 kost volgens de laatste berichten 6500,= ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Geplaatst door boomerang:Eventuele suggesties in die prijsklasse ?! ( DMC-15 kost volgens de laatste berichten 6500,= ) De Mark Levinson No. 380 kost 6600 EURO. Je zou ze in ieder geval eens kunnen vergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 15 juli 2003 Author Report Share Posted 15 juli 2003 Zou een ideetje kunnen zijn, ware het niet dat ik dit al geprobeerd had. Toch bedankt Audiopaul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Geplaatst door boomerang:Zou een ideetje kunnen zijn, ware het niet dat ik dit al geprobeerd had. Toch bedankt Audiopaul ! En wat vond je van de verschillen tussen beide voorversterkers, daar ben ik wel benieuwd naar! Ik speel zelf overigens met een Sphinx PJ8, deze kost nieuw ca. 5500 EURO, maar staat in diverse testen op gelijk niveau met o.a. ML No. 380 en Spectral DMC 20 MKIII. Ook over Pass lees ik goede verhalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 15 juli 2003 Author Report Share Posted 15 juli 2003 Nou, de Spectral gaat ik nog proberen, maar de Levinson deed het niet slecht alleen de combinatie met mijn Gamut eindtrap was gewoon niet je van het. Hij had wel drive, is erg precies en geeft sfeer in opnames erg goed weer... Alleen ik heb gewoon meer snelheid nodig. Verder heb ik ook al een Ayre getest en dat was waanzinning !! ( K3 X ) Erg veel lucht ( what's in a name ?! ), autoriteit en een prachtige stage. Maar goed, gewoon maar proberen , dacht ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Een Classe CP-47.5 of CP-65 misschien? Weet niet hoe duur ze zijn, maar iig wel duur Die CP-65 heeft een losse voeding met aparte voeding voor LEDjes en display dacht ik (ergens een keer gelezen geloof ik). En natuurlijk dubbel mono... Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 15 juli 2003 Author Report Share Posted 15 juli 2003 Classe maakt erg mooie produkten ,maar niet mijn smaak ( sorry... ) Heb al meerdere keren hiernaar geluisterd ( zei het een tijdje geleden ), maar het was niet echt dat ik op het puntje van mijn stoel ging zitten. Thanks anyway !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 als je het mij vraagt, wil je die ayre.... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 15 juli 2003 Author Report Share Posted 15 juli 2003 Daar zou je best is gelijk in kunne hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 , nou is dat ook opgelost... Dit alles zijn geen buizen toch? Jij hebt liever veel power ofzo? of houd je niet buizen?? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 15 juli 2003 Report Share Posted 15 juli 2003 Geplaatst door [[Game]]: , nou is dat ook opgelost... Dit alles zijn geen buizen toch? Jij hebt liever veel power ofzo? of houd je niet buizen?? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door boomerang:Classe maakt erg mooie produkten ,maar niet mijn smaak ( sorry... ) Heb al meerdere keren hiernaar geluisterd ( zei het een tijdje geleden ), maar het was niet echt dat ik op het puntje van mijn stoel ging zitten. Thanks anyway !! Ik ken Classe verder niet, maar ik dacht, 't is duur, vast wel mooi en staat goed bekend... Ander merk dat me net te binnen schiet: Audionet. Ken ik ook niet (alleen van naam/uiterlijk), maar ziet er wel erg interessant uit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Was laatst bij >>diest-audio<< in Nieuwegein, had diverse leuke trapjes staan(tweedehands) uit de hogere "regionen" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bird Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Ik weet niet waar je voor de rest meedraait, luidsprekers etc..en hoe het combineert met een Gamut eindtrap maar je zou wellicht Audio Research kunnen proberen. Heb ik in het verleden mee gedraait ( sp 10 ) erg muzikaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthijs Jager Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Als de Ayre je goed bevallen is zou je eventueel naar de Audio Flight Pre kunnen kijken. De prijs ligt als ik me niet vergis rond de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 De nieuwe Gamut voorversterker misschien. Volgens de laatste berichten moet deze niet lang meer op zich laten wachten. Verwachtte winkelprijs ca. E.4500-. IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Array ...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Array ...??? Nee, daar zitten geen buizen in, dat kan nooit goed zijn Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Jij weet het, want jij kunt ze nu vergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Jij weet het, want jij kunt ze nu vergelijken. Raad eens welke pre al een paar dagen 'uit' staat Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Ik denk de Array, omdat je schreef dat je je buizenbakje weer aan ging sluiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 juli 2003 Report Share Posted 16 juli 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Ik denk de Array, omdat je schreef dat je je buizenbakje weer aan ging sluiten. Nee dus, de Array blijft fijn aangesloten, je zou bijna zelf zo'n vlechtwerkje gaan maken als je leest wat bij Picoso de indruk was van de zilveren interlink ..... Ik moet zeggen dat ik na de kille First niet meer aan vdHul heb gedacht, the Second die ik bij Picoso heb gehoord vind ik erg mooi, qua detaillering, snelheid en tonaal zo goed als een vlechtwerkje lijkt het wel Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 16 juli 2003 Author Report Share Posted 16 juli 2003 Alvast bedankt voor de reactie's beste forummers ! Gamut v.v. zit er inderdaad aan te komen en wordt uiteraard ook nog even aangesloten. De pre die ze tot nu toe hadden viel af... Eindtrap is qua niveau gewoon veel hoger. Audio Research LS-25 is 1 van de mooiste v.v.'s in die prijsklasse, als je een buizenman/ vrouw bent. En ik moet toegeven dat ik er een zwak voor heb. Maar hij is het toch niet ( Deze voortrap heeft wel klankeigenschappen die ik eerder bij een solid-state v.v. zou verwachten; dat als positief ervaren !) Ref 2 idem, maar al zou deze "de klank " hebben: 12.500,= no way. Dat is me iets teveel van het goede. Die Array is trouwens echt niet verkeerd Hans, alleen qua niveau blijft hij toch een stukje achter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts