Jump to content

Spectral DMC-15

boomerang
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door boomerang:

Zou een ideetje kunnen zijn, ware het niet dat ik dit al geprobeerd had. Toch bedankt Audiopaul !

En wat vond je van de verschillen tussen beide voorversterkers, daar ben ik wel benieuwd naar!

Ik speel zelf overigens met een Sphinx PJ8, deze kost nieuw ca. 5500 EURO, maar staat in diverse testen op gelijk niveau met o.a. ML No. 380 en Spectral DMC 20 MKIII. Ook over Pass lees ik goede verhalen.

Nou, de Spectral gaat ik nog proberen, maar de Levinson deed het niet slecht alleen de combinatie met mijn Gamut eindtrap was gewoon niet je van het. Hij had wel drive, is erg precies en geeft sfeer in opnames erg goed weer... Alleen ik heb gewoon meer snelheid nodig. Verder heb ik ook al een Ayre getest en dat was waanzinning !! ( K3 X ) Erg veel lucht ( what's in a name ?! ),

autoriteit en een prachtige stage. Maar goed, gewoon maar proberen , dacht ik.

Een Classe CP-47.5 of CP-65 misschien? Weet niet hoe duur ze zijn, maar iig wel duur :) Die CP-65 heeft een losse voeding met aparte voeding voor LEDjes en display dacht ik (ergens een keer gelezen geloof ik). En natuurlijk dubbel mono...

Geplaatst door boomerang:

Classe maakt erg mooie produkten ,maar niet mijn smaak ( sorry... ) Heb al meerdere keren hiernaar geluisterd ( zei het een tijdje geleden ), maar het was niet echt dat ik op het puntje van mijn stoel ging zitten.

Thanks anyway !!   ;)

Ik ken Classe verder niet, maar ik dacht, 't is duur, vast wel mooi en staat goed bekend... :)

Ander merk dat me net te binnen schiet: Audionet. Ken ik ook niet (alleen van naam/uiterlijk), maar ziet er wel erg interessant uit...

Ik weet niet waar je voor de rest meedraait, luidsprekers etc..en hoe het combineert met een Gamut eindtrap maar je zou wellicht Audio Research kunnen proberen. Heb ik in het verleden mee gedraait ( sp 10 ) erg muzikaal.

Geplaatst door Hans van Liempd:

Ik denk de Array, omdat je schreef dat je je buizenbakje weer aan ging sluiten.

:D

Nee dus, de Array blijft fijn aangesloten, je zou bijna zelf zo'n vlechtwerkje gaan maken als je leest wat bij Picoso de indruk was van de zilveren interlink .....

Ik moet zeggen dat ik na de kille First niet meer aan vdHul heb gedacht, the Second die ik bij Picoso heb gehoord vind ik erg mooi, qua detaillering, snelheid en tonaal zo goed als een vlechtwerkje lijkt het wel :)

Andr

Alvast bedankt voor de reactie's beste forummers ! Gamut v.v. zit er inderdaad aan te komen en wordt uiteraard ook nog even aangesloten. De pre die ze tot nu toe hadden viel af... Eindtrap is qua niveau gewoon veel hoger. Audio Research LS-25 is 1 van de mooiste v.v.'s in die prijsklasse, als je een buizenman/ vrouw bent. En ik moet toegeven dat ik er een zwak voor heb. Maar hij is het toch niet ( Deze voortrap heeft wel klankeigenschappen die ik eerder bij een solid-state v.v. zou verwachten; dat als positief ervaren !) Ref 2 idem, maar al zou deze "de klank " hebben: 12.500,= no way. Dat is me iets teveel van het goede. eek.gif

Die Array is trouwens echt niet verkeerd Hans, alleen qua niveau blijft hij toch een stukje achter...