Robbert Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Met alle nieuwe formaten; wie koopt er nu nog een cd-speler in de prijsklasse van 1500-1900 Euro? Dan is zo'n alleseter als de Denon 2900 toch een veel betere keuze? Of niet? In Duitsland schijnt in Frankfurt of M Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 20 augustus 2003 Report Share Posted 20 augustus 2003 Beste Robbert, Je maakt een grapje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Nog een beter idee: Voor dat geld koop je een compleet surround systeem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Alles meerkanaals t.o.v. mono IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door Hi-Fifi:Alles meerkanaals t.o.v. mono IKKE t.o.v. breedband.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patachou Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Beste vrienden, http://www.linn.co.uk/spec_sound/products....sc%20Player#179 en het is ook zeer goed. groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Nog een beter idee:Voor dat geld koop je een compleet surround systeem! Noem je dat een beter idee ? Wat ik tot nu toe op SACD heb gezien is in verhouding een druppel op een gloeiende plaat, terwijl 't systeem nu toch al weer wat jaren bestaat + ...'t zijn veel van die uitgemolken heruitgaven van oude klassiekers, of 't zijn alleen de overbekende megasterren van nu. Kortom,.... Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 ruim een half jaar geleden heb ik nog een nieuwe Quad 99 CD-P gekocht. Die valt met 1600 euro in de prijscategorie die hier is genoemd. niet echt een koopje, maar in relatie tot het gebodene zonder meer een koopje. Ik heb mijn Accuphase 55 er graag voor weggedaan en er nog een stapel Euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
havikco Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Een nieuwe investering in een cd-speler hoeft niet verkeerd te zijn. Neem bijvoorbeeld de Opera consonance ref 2.2. een aanzienlijke verbetering ten opzichte van mijn oude c-speler. Prijs 1800 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Ik weet het niet, ik denk dat de techniek nog zo verandert dat alles wat je nu koopt al snel verouderd is. Als je al zo'n alleseter wilt kopen dan miscchien nog het beste een Zonie.Valt in prijs meestal mee en is zeker niet slecht. Linn zal best goed zijn maar veel te duur.Mischien ga ik toch wel naar de VAD om te kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saiko Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Ik heb 2 maanden geleden een nieuwe cd speler gekocht van Musical Fidelity (ook met upsampling) voor 1650 euro en ik heb totaal geen spijt. Aangezien ik 350 cd`s heb en geen 1 dvd-a of sacd was die keuze niet erg moeilijk. Voor een alleseter zou ik niet kiezen omdat deze niet in de buurt komt van een stand alone cd speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door saiko:Ik heb 2 maanden geleden een nieuwe cd speler gekocht van Musical Fidelity (ook met upsampling) voor 1650 euro en ik heb totaal geen spijt. Aangezien ik 350 cd`s heb en geen 1 dvd-a of sacd was die keuze niet erg moeilijk. Voor een alleseter zou ik niet kiezen omdat deze niet in de buurt komt van een stand alone cd speler. Ik moet zeggen dat de wat duurdere alles eters toch op een hoog niveau cd's kunnen spelen. De Denon 2900 is er erg goed in, ook de alles eter van Marantz. Een alles eter van Philips, Panasonic of Sony heeft mij nog niet kunnen overtuigen op CD gebied. Het is eigenlijk logisch dat je wat meer betaald voor een goede cd spelende alles eter. Het SACD en DVD gedeelte moet natuurlijk ook worden betaald. Het is een multi-functioneel apparaat voor de muziek en film liefhebber die rekening houd met de toekomst. Ben je alleen muziek liefhebber en kijk je geen DVD's? Dan gewoon een dedicated cd-speler kopen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Geplaatst door PD: Ik moet zeggen dat de wat duurdere alles eters toch op een hoog niveau cd's kunnen spelen. De Denon 2900 is er erg goed in, ook de alles eter van Marantz. Een alles eter van Philips, Panasonic of Sony heeft mij nog niet kunnen overtuigen op CD gebied. Het is eigenlijk logisch dat je wat meer betaald voor een goede cd spelende alles eter. Het SACD en DVD gedeelte moet natuurlijk ook worden betaald. Het is een multi-functioneel apparaat voor de muziek en film liefhebber die rekening houd met de toekomst. Ben je alleen muziek liefhebber en kijk je geen DVD's? Dan gewoon een dedicated cd-speler kopen! Precies! En toevallig hecht ik geen waarde aan de kwaliteit van mijn tv etc. een cdspeler dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Van mij mag de t.v. zo de sloot in. Zeker gezien het programma-aanbod,kwantitatief hoogstaande programma's,kwalitatief...... IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
boomerang Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 Mmmm, alleseters. Grappig woord... Ik denk wel dat de dvd-speler lang niet zo'n snelle groei had doorgemaakt als er alleen maar dvd-videoschijfjes in afgespeeld zouden kunnen worden. Het is alleen jammer voor de " klank-puristen " onder ons, dat zo'n apparaat een stuk minder in staat is om een standaard cd goed af te spelen ( emotieloos, saai rommelig enz. enz. ) Wat ik me dan ook afvraag: waarom koopt iemand die het verschil tussen een cdspeler en een dvd-speler niet kan waarnemen in godsnaam een alleshapper die SACD afspeelt ??? Is dat dan alleen voor de meerkanaalsfunctie ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pulmans Posted 21 augustus 2003 Report Share Posted 21 augustus 2003 En natuurlijk omdat ie dan de man is!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 22 augustus 2003 Report Share Posted 22 augustus 2003 Of hij is een beetje verward door de formaten die wij naar ons toe krijgen gesmeten! Nu maakt het hem niet uit wat het wordt want hij zit goed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts