Jump to content

Speakers rond de 2000,-

Piet Paulusma
 Share

Recommended Posts

Mijn plannig is om een Home theatre systeem aan te schaffen wat ik in fases bij mekaar wil krijgen. Ik wil beginnen met 2 frontspeakers die rond de 2000,- per paar mogen kosten. verder wil ik hier op den duur ook een center, surround en subwoofer bij aanschaffen. Hetzelfde merk schijnt dan vaak belangrijk te zijn voor een juiste verhouding van de klankkleur. Totaalbedrag van alle speakers bij elkaar mag zo'n 7500,- zijn. Mischien dat iemand nog wat leuke ideeen heeft voor dit bedrag.

Piet,

luister eens naar speakers van het merk Klipsch, zijn verschillende die in aanmerking komen.

Ga uit van een totaal te besteden bedrag van zo'n

"Totaalbedrag van alle speakers bij elkaar mag zo'n 7500,- zijn. Mischien dat iemand nog wat leuke ideeen heeft voor dit bedrag"

ik begrijp niet helemaal waarom er in totaal een fors bedrag wordt neergeteld, maar er wordt bezuinigd op de front speakers.

even snel een rekensom:

front 2000 + sub 1500 + center 1000, zit ik op 4500,-

hou je 3000,- over voor rearspeakers!?

klopt niet.

ik zou 's naar een komplete set kijken die je in delen kunt kopen (Acoustic Reseatch HO-serie) bijvoorbeeld.

Ik wilde eigenlijk de mening van Jitze ondersteunen..

Zo'n 3 weken geleden heb ik ook de Klipsch RF-3 serie gekocht (fronts zijn 2300,-) en ik ben daar bijzonder tevreden over...

Een ongelooflijk zuiver en gedataileerd geluid..

Maar (net zoals Jitze al zei) een slechte cd valt echt door de mand..

Daar in tegen zijn de betere cs's een waar genot om naar te luisteren..

Ik zal ZEKER eens naar die Klipsch luisteren..

Sterkte met je keuze