Ben Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Hallo allemaal, Ik zit te twijfelen tussen de pioneer vsx-d812 en vsx-d912 6.1 receivers. Heb begrepen dat dit goede receivers zijn voor een zeer gunstige prijs. Vraag is of de 912 zijn meerprijs waard is. De specificaties zijn nagenoeg gelijk alleen stelt de 912 zichzelf automatisch in. Heeft iemand ervaring met deze functie (MCACC)? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van Lunteren Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 IK ZOU OOK TWIJFELEN!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pulmans Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Ik zou de verschillen eens gaan beluisteren BEN. Wat mischien ook fijn is om te weten is wat voor speakers je ermee aan wil sturen... zijn deze moeilijk of makkelijk aanstuurbaar bijvoorbeeld.... en hoe groot is de ruimte die je wil gaan vullen?? MCACC is volgens mij dat de versterker zichzelf door middel van een bijgeleverde microfoon zelf instelt. De processor loopt wat testen af en die bepalen de afstand van je speakers tot de zitpositie. Ook hardheid op diverse frequenties word hiermee afgesteld.... In ieder geval succes met je keuze. Maar luisteren helpt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 juli 2003 Report Share Posted 18 juli 2003 Geplaatst door Van Lunteren:... Geplaatst door Pulmans:... Het is weer eens zover . Sorry, maar dat plakaat in je sig is toch wel weer eens veeeeeeeeel te groot. Hou het toch eens overzichtelijk en laat die posters aub achterwege Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts