wibo Posted 18 mei 2002 Report Share Posted 18 mei 2002 Hallo lezer, Ik ben in het bezit van zelfgebouwde luidsprekers waarin de hoog- midden- en lagetonen speakers zijn gebruikt van een Philips luidspreker van ongeveer 15 jaar geleden. Het was een vierweg systeem met regelbare bass en treble. De woofer hiervan is verpulverd. Ik zou graag willen weten of iemand weet hoe ik aan zo'n woofer kom. Philips zelf kan me niet helpen. Achterop de woofer staat de volgende vermelding: AD 80680/W8 2422 257 48902 DD 01 313 51 Weet iemand wat dit zegt en weet iemand misschien of ik er ook een ander merk woofer in kan zetten en zo ja welke? (18 cm) Bedankt voor jullie reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickdeJong Posted 18 mei 2002 Report Share Posted 18 mei 2002 is de conus verrot of alleen de rubberen rand? als het de rand is kan je die waarschijnlijk gewoon vervangen zonder een nieuwe unit te hoeven kopen... als het die rand is kun je meer info vinden op de volgende site http://www.audiofriends.nl/. en er staat tevens nog wat oude luidspreker units te koop. iig veel succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 19 mei 2002 Report Share Posted 19 mei 2002 Ik heb een aantal jaar geleden eens soortgelijke speakers (nummer onbekend) gekocht bij Radio Twente voor 2 tientjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts