FaasW Posted 21 juli 2003 Report Share Posted 21 juli 2003 ik kan een 2e hands cyrus one kopen voor euro 100,oo. De vraag is nu of de Cyrus one de elipson 1303 goed aan de praat krijgt Iemand ervaring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 21 juli 2003 Report Share Posted 21 juli 2003 Geplaatst door FaasW:ik kan een 2e hands cyrus one kopen voor euro 100,oo. De vraag is nu of de Cyrus one de elipson 1303 goed aan de praat krijgt Iemand ervaring Beste FaasW, Wel aan de praat , maar niet onder controle. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Precies, de Cyrus One zal de 1303 amper kunnen trekken. De 1303 is een erg luie speaker die een flinke, stabiele verterker nodig heeft. Een Cyrus Two + PSX zal wel lukken denk ik, maar de Cyrus One niet. Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Geplaatst door Alco: De 1303 is een erg luie speaker die een flinke, stabiele verterker nodig heeft. Een Cyrus Two + PSX zal wel lukken denk ik. Mvg, Alco Volgens mij mag het nog wel "ietsje" meer zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Zo te zien kun je er beter met geen enkele Cyrus aan beginnen Ik ken de speaker in kwestie echter niet, maar weet wel dat die Cyrus-sen niet tot de krachtpatsers behoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Ik ken de speaker in kwestie echter niet, maar weet wel dat die Cyrus-sen niet tot de krachtpatsers behoren. Qua vermogen misschien niet zozeer (t.o.v. DE 'grote jongens') maar qua stabiliteit wel. De Cyrus 2 met PSX is in tot behoorlijk wat in staat, maar misschien heb je wel gelijk hoor Sodejuu, de 1303's zouden vast niet klagen wanneer ze nog wat meer een 'kick in the butt' krijgen. Een Accuphase gaat bijvoorbeeld wel prima met de 1303. Zelf heb ik een tijdje de 1303's gehad met een Van Medevoort MA220. Dat ging prima, zolang er rustige muziek werd gedraaid met niet teveel laag. Zodra er 't nodige laag in de muziek zat, hield de Van Medevoort 't zaakje niet meer goed onder controle. (en die tijd kon ik de speakers nog optimaal opstellen in een goede akoestische kamer, dus daar lag 't niet aan.) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Bij www.studio107.nl staat nog een Accuphase 206B versterker te koop voor 699,- euro. Ik denk dat dat op zich al een veel betere combinatie is Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts